Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat is 't probleem van 't forum hier die AudiSport afspiegelt op mijn persoon, 't is niet omdat ik dat run dat 't bijgevolg allemaal niets waard is (als ik jullie denkwijze zou gebruiken).
    Er is daar gvd veel informatie op te vinden, er zit daar tenminste potentieel in en geen gezeik zoals hier veel 't geval is.

Ik voel ook dat iedereen hier daarover wat "minachtend" doet, terwijl we zondag nog maar een meeting gehad hebben met auto's dat je in een garage zelfs nooit te zien zou krijgen en waar er maar één van hier kwam (en zelf dan nog...).

Dat jullie dat allemaal niet interessant vinden tot daar aan toe, maar er zijn er wel die er willen van mee genieten maar met AudiSport niets willen te maken hebben en daar erger ik me soms aan.
    Jullie doen wat jullie willen, ik ga hier ook altijd 't belangrijkste hier plaatsen omdat niet iedereen alles kan volgen, maar er mee lachen en dan de volgende dag de voordelen ed. van plukken...
    Consequent zijn, daarmee is alles gezegd.

No hard feelings wel, ik/we hebben idd. AF nodig gehad in 't begin om wat van de grond te geraken, maar nu kunnen we volledig zelfstandig voort, dus een beetje respect mag wel! PEAC

Oja, Vicious, niet persoonlijk tegen u bedoeld hoor, maar met uw post moest ik daar weer aan denken.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• weer een lesje psychologie met pieter

de opkomst op uw meeting zei hetzelfde, maar dan veel mooier

Comment

• Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
        Audi S3 '02 sold => topic
        Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
        Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
          weer een lesje psychologie met pieter

de opkomst op uw meeting zei hetzelfde, maar dan veel mooier
          Het is niet "mijn" meeting; het is de meeting van AudiSport, ze komen nog altijd voor AudiSport naar die meeting en niet voor mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
            Het is niet "mijn" meeting; het is de meeting van AudiSport, ze komen nog altijd voor AudiSport naar die meeting en niet voor mij.
            Dat weet iedereen denk ik dat er niemand voor u komt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Oja, Vicious, niet persoonlijk tegen u bedoeld hoor, maar met uw post moest ik daar weer aan denken.
              Wij willen namen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                Wij willen namen
                Sowieso Vicious ondanks de eerste ontkenning!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                  Prachtige kleur, maar wat een afschuwelijke velgen op die kar

Ik vind dat nog best meevallen eigenlijk, knap totaalbeeld!

Comment

• 1. kijk eens naar het moment dat ik laatst nog op je website ben geweest: gisteren rond de middag

2. database allemaal goed en wel, maar ik heb gewoon in het forum van S2 gezocht en niks gevonden. Misschien daar best een link plaatsen naar de documenten uit de database?

3. naar je meeting was ik van plan te komen, maar 'n feestje de dag er voor heeft daar anders over beslist.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                      Prachtige kleur, maar wat een afschuwelijke velgen op die kar
                      Ik vind die velgen net enorm knap op de S2 Avant. 't Zijn toch de OEM-velgen, nee? Maar dan één of twee maatjes kleiner?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Dat weet iedereen denk ik dat er niemand voor u komt
                        't Zou mij anders al ambetant gaan voelen, geen zin om een meeting te organiseren waar ze naar elkaars kont zitten te loeren en over de kleding te praten ipv. wat te gaan rijden.

Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                        2. database allemaal goed en wel, maar ik heb gewoon in het forum van S2 gezocht en niks gevonden. Misschien daar best een link plaatsen naar de documenten uit de database?
                        Idd, moet daar nog werk van maken, maar nu geen tijd daarvoor.

Maar had idd al gezien dat ik in de subforums ook een link moet plaatsen naar dat model specifieke database.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                          Ik vind die velgen net enorm knap op de S2 Avant. 't Zijn toch de OEM-velgen, nee? Maar dan één of twee maatjes kleiner?
                          Ik vind ze er imo niet echt bij passen, al zouden ze er in een kleiner maatje wel sowieso al beter bij staan
                          Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

Wij willen namen
                            Simon I. !!!!

Comment

• Green light, here goes. Take the revs all the way to 7,250, a whisker below the limiter (the Audi- approved and Millbrook-tested way to the fastest starts), head back onto the headrest –’cos, one way or another, that’s where it’s going to end up – dump the clutch and floor it. A muffled bang from the back and the RS2 explodes off the line. No fuss. No drama. If there is any wheelspin, I can’t feel it; this car is a bright blue battering-ram.

Comment

Daarvan komt de Avantus-move

Comment

• Ik voel quattro-launch-filmpjes aankomen...

Comment

• Comment

• Beestig! Lang leve den Audi Taggentug!

Het stemt me alleen droef dat ik dat nooit ga hebben... Tegen dat ik daarvoor budget vrij heb, zijn die al te oud, en zijn er wellicht andere dingen die ga willen.
                                      De RS2 komt te vroeg voor me.

Comment

velgen zijn te koop, sla je slag

Comment

• Ik kan een beter doel bedenken voor 3000pond!

Comment

Working...
                                          X