Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichtenwaar haal je toch al die fotos man ? kippevel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenHoe meer ik de RS5 zie, hoe beter en beter die meevalt.
Want bij de persfoto's was ik nu ook niet direct overtuigd, maar als je een goede kleurensamenstelling neemt ->
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Er groeit zelfs een harig gezwel op da mens hare kop...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenIk vind de RS5 knap, maar ergens mist ie toch het brute van de RS4.
Die vind ik toch net wat méér hebben.
geef mij dit maar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichteninderdaad,knap maar te 'gelikt'
geef mij dit maar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenIk vind de RS5 knap, maar ergens mist ie toch het brute van de RS4.
Die vind ik toch net wat méér hebben.
Links > rechts. Dat kippengaas in de grille en die zilvere accenten zijn verschrikkelijk tacky
Een mooi vol blauw/groen met een warm interieur, dat wil ik eens zien! En niks van zilver aan de buitenkant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten...los in de broek...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenGeilste spiegeltjes ooit op een sedan, en dit zijn dan nog de Black Edition spiegels in matzwart. Extra lekker
Comment
-
Comment