Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Spillies, misschien weet jij dit wel.

Ik had gisteren een meeting in Av Des Eglandiers in Brussel.
    Kom ik buiten, nog iemand nabellen en hoor ik plots diepe roffel. Ik zie hem nog net in ooghoeken passeren: een zwarte Audi Sport Quattro

Ik dacht met FR nummerplaat eindiging op 59 (N-FR), witte OZ velgen en heerlijk diepe roffel. Toen ie de hoek om was, hoorde ik hem zeker nog 500m verder brullen. Ben het vrij zeker dat het zo eentje was, maar misschien ken jij die of kan je het bevestigen dat er zo eentje rijdt in die geburen.

Comment

• geen gewone Ur-Quattro?

er zijn maar 2 zwarte SQ's geweest, en die kunnen het eigelijk niet geweest zijn.
      Zijn iig ook veel replica's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        geen gewone Ur-Quattro?

er zijn maar 2 zwarte SQ's geweest, en die kunnen het eigelijk niet geweest zijn.
        Zijn iig ook veel replica's.
        Tgoh, ik heb hem in een flits zien passeren en enkel zijn kont gezien.
        Ik heb dus niet gezien of het een verkorte versie was of niet. Maar als er maar twee zwarte SQ's zijn geweest, dan is de kans vrij klein dat die zomaar door Ukkel zit te rijden...

Doeme é! Niettemin vette sound en ging vlotjes vooruit (snelheid die ie had ter hoogte van mijn kar was al mooi, vooral omdat ik vlak na de hoek stond )

Comment

• Heerlijke RS6 Plus
          AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Zo moeten RS'en zijn. Zonder al dat mottig chroom/alu

Comment

• Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
              Heerlijke RS6 Plus
              AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Zo moeten RS'en zijn. Zonder al dat mottig chroom/alu
              C5 RS6 Plus

Comment

• Ligt de standaardvelg daarop? Lijkt mij zo klein?

Comment

• Das normaal de RS6 wintervelg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                    Subliem mooie velg (primeur op een RS5, imo ), maar doe eens al dat pimp-zilvergedoe weg.

Iemand pics van een blauwe black-out RS5? (dus zwarte grille en geen chroom rond de ramen) Thx!

Comment

• Heb daar nog geen één van tegen gekomen.

Ik blijf die strook onder de uitlaten echt wel lelijk vinden, als die in koetswerkkleur is, valt 't wel mee.

Zoals hier -> http://www.autogespot.com/nl/viewima...25082010211108

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Hebt ge niet 2 tinten blauw? Dat dat hoger staat (niet zo mijn ding) en ne slag donkerder? Dat laatste voor mij, en niks van matgrijs plasticspul of chroom of al wat erop lijkt.

Wél zilverkleurige velgen, die BBS'en van enkele posts hoger will do just fine.

Comment

• Die zwarte RS5

Comment

• Op de lijst staat alleen Sepangblauw, die iets donkerder is dan het Sprintblauw (kleurtje van de S5 Cabrio bij voorstelling).

Maar niet te verkrijgen op een RS5, buiten via Audi exclusive.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                              Heb daar nog geen één van tegen gekomen.

Ik blijf die strook onder de uitlaten echt wel lelijk vinden, als die in koetswerkkleur is, valt 't wel mee.

Comment

• Jammer van de (imo) lelijke velgen. Ik zou 'n RS5 met de standaardvelgen bestellen, passen erg goed semi's op (buiten de winter) en dikke wintersloffen (in de winter).

Comment

• Velgen kan je veranderen, kleur niet.

Ik zou daar altijd een setje bimotos van MTM ondergooien, heb nog weinig velgen gezien die zo goed onder de nieuwe Audi S/RS/R'en staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                    Heb daar nog geen één van tegen gekomen.

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                    Velgen kan je veranderen, kleur niet.

Ik zou daar altijd een setje bimotos van MTM ondergooien, heb nog weinig velgen gezien die zo goed onder de nieuwe Audi S/RS/R'en staan.
                                    Ik moet je hier 2x gelijk geven...

Maar je moet nu ook niet teveel reclame maken met de bimoto's hé... je ziet ze nu niet veel, en laat ons dat zo houden...

Comment

• RS5 met accenten in koetswerkkleur en zwarte grille vind ik echt zoveel keer mooier als de 'originele'...

Zou 'm graag es in 't echt zien.

Comment

• Hoe zit het eigenlijk met de R8 GT?
                                        Al een hele tijd niks nieuws meer over gelezen... Al exemplaren afgeleverd?

Comment

• I like.

Comment

Working...
                                          X