Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
'k heb zo stilaan de indruk dat die R8'en veel op hun doos krijgen. Traag ga 'k zo'n auto nooit noemen maar toch trager dan de concurentie. Heb ik zo de (waarschijnlijk verkeerde) indruk.
Blijft wel straf dat een 10 jaar oude Ferrari met 20 pk minder (op papier) een R8 bijhoudt
Ma enfin, die Audi is goedkoper hè...
Het is een concurrent van een gewone 911. Niet van een turbo, noch van een Ferrari, noch Lamborghini. Die kosten allemaal het dubbele.
Natuurlijk weet ik waar hij op doelt. Maar ik vind het geen argument. Er zullen best nog "oude" karren zijn met evenwaardig (plus-min) vermogen van recente wagens die de recente wagens op hun doos geven.
Ferrari (400pk / 1400kg):
0-100 km/u: 4.5 sec.
Topsnelheid: 295 km/h
Audi (420pk / 1560kg):
0-100 km/u: 4.6 sec.
Topsnelheid: 301 km/h
Als ze gelijk op het gas gaan, rijden ze gelijk over de eindstreep.
Technologische evolutie? >> de Audi gebruik je voor elke dag, is goedkoper, heeft quattro, meer comfort, en zal hoogst waarschijnlijk ook heel wat veiliger zijn.
Ma enfin, die Audi is goedkoper hè...
Het is een concurrent van een gewone 911. Niet van een turbo, noch van een Ferrari, noch Lamborghini. Die kosten allemaal het dubbele.
So!? Sinds wanneer zegt de prijs iets over de prestaties?
Ma enfin, die Audi is goedkoper hè...
Het is een concurrent van een gewone 911. Niet van een turbo, noch van een Ferrari, noch Lamborghini. Die kosten allemaal het dubbele.
Comment