Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
    Had die eigenaar hiervoor een Q7 met afschuwelijk lelijke velgen? Gouden kruispunt...
    Ah die Q7 heb ik daar ook al een paar keer zien staan. Met rode remklauwen en die Rinspeed velgen. Ik denk dat hij van de eigenaar van die Kebap is.

Ik heb geen idee of dat dit dezelfde eigenaar is maar die R8 heb ik er dus nog meer 1 keer gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
      Fantastisch klinken? Die is enorm stil vind ik.
      Ik ben er ook al eens één tegengekomen, en ik vond die toch ook fantastisch klinken ..

Comment

• Idem, zelfs bij traag voorbijrijden een duidelijke roffel (voor een Audi dan toch).

Comment

• Vond er niks aan, veel te stil.

Comment

• Audi R8 by yannickminet, on Flickr

Comment

• Ik ben zelfs ns meegegaan met Coen in de Sportquattro in de maand juni dit jaar, die rijdt wel fantastisch goed, nu nog met de 420pk, die zal nog een stuk sneller gaan! De 5-cylinder past natuurlijk het best in de wagen, maar om deze te tunen heeft u duizenden euro's nodig om een kleine 500pk te halen, en dan mag de motor nog niet breken... De V8 heeft een enorme betrouwbaarheid om er nog jaren mee te rijden zonder hoge kosten en revisies...
              Deze zomer heb ik Dialynx ook bezocht maw ik ben volop op zoek naar een SWB Quattro, wie weet wordt het
              de wagen van Coen... of indien u nog een originele weet te koop staan mag u dit altijd laten weten.(niet op Mobile of Autoscout)

Comment

• Ik ben zelfs ns meegegaan met Coen in de Sportquattro in de maand juni dit jaar, die rijdt wel fantastisch goed, nu nog met de 420pk, die zal nog een stuk sneller gaan! De 5-cylinder past natuurlijk het best in de wagen, maar om deze te tunen heeft u duizenden euro's nodig om een kleine 500pk te halen, en dan mag de motor nog niet breken... De V8 heeft een enorme betrouwbaarheid om er nog jaren mee te rijden zonder hoge kosten en revisies...
                Deze zomer heb ik Dialynx ook bezocht maw ik ben volop op zoek naar een SWB Quattro, wie weet wordt het
                de wagen van Coen... of indien u nog een originele weet te koop staan mag u dit altijd laten weten.(niet op Mobile of Autoscout)

Comment

• Met wat rij je verder nog?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Ik ben er ook al eens één tegengekomen, en ik vond die toch ook fantastisch klinken ..
                    Zal één zijn zonder de sportuitlaat mss?

Audi zal die opzettelijk stil maken zodat iedereen de sportuitlaat gaat nemen

Comment

• Ik heb nog een RS2 staan in goeie staat en een 3-tal Audi Coupe Quattro's (2 in goeie staat, 1-tje in minder goeie). De rs2 staat te koop voor de prijs van 11500euro. Indien interesse...

Comment

• Ik heb er zelf eentje, dusja ...

toevallig een blauwe?

Comment

• Khad er aan gedacht om de motor in de coupe Quattro te plaatsen, maar ik vind het zonde om dan een RS2 kast te hebben zonder motor...

Comment

• Zou zonde zijn idd.... ze zijn al zo zeldzaam aan het worden.

Comment

• Foto's van uw Oudi's?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AudiSportQuattro Bekijk Berichten
                                Ie had woensdag idd gezegd dat ie waarschijnlijk na dat ie op punt staat gaat verkocht worden, jammer, maar heeft dan weer wat geld/plaats voor een nieuw project zeker?

Comment

• Vet die gele R8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spillies Bekijk Berichten
                                    ie had woensdag idd gezegd dat ie waarschijnlijk na dat ie op punt staat gaat verkocht worden, jammer, maar heeft dan weer wat geld/plaats voor een nieuw project zeker?
                                    [ATTACH]75776[/ATTACH]

Comment

• Registreer je anders eens op www.audisport.be (bij "forum"), zo zit je in ons systeem en blijf je op de hoogte van de meetings.
                                      De voorbije meeting was er een Sport Quattro aanwezig, die je ook waarschijnlijk gaat kennen. Maar staat helaas niet te koop en ik zou er ook niet op hopen...

En stel daar gerust ook uw indigo RS2 voor!

Comment

• Ik vermoed dat er niet veel verkocht zijn geweest in deze kleur?

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Was iig. niet à la carte te verkrijgen bij Audi dacht ik.

Oja; Audi quattro Concept - KLIKKEN

Comment

Working...
                                          X