Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Waar zijn de andere 6 foto's. ?

    Comment


    • Onderhoudskosten die je kan tegenkomen als je een RS6 goed rijdend wil houden....

      incl werkuren.

      Replace HVAC blower motor...$412.27
      Alignment....$109.95
      Replace N80 valve....$326.17
      Replace Torque Converter....$5112.15
      Replace Primary O2 sensors...$3158.59
      Replace secondary O2 sensors...$3053.72
      Replace secondary coolant pump...$2147.93
      Replace alternator...$1399.58
      Replace EGT sensors...$3553.40
      Replace trans filter/refill...$645
      Fuel Tank & Lines $2,900
      Drive Shaft $784
      Intake Manifold Gasket leak $1,300
      ABS Module $1,800
      Cam Adjuster & Position Sensor $2,350
      Two Turbos approx $5,000 installed
      Window Regulator $400
      Repair Oil Coolant Pump Seal $3,000 Parts Less than $100
      Brakes all around pads and rotors - 2943.90
      N214 Coolant Valve leaking $325 parts and labor


      Uiteraard niet allemaal op één dezelfde auto
      Maar het zijn werkuren op zo'n kist die het absurd maken.

      Comment


      • Die sensoren die zo duur zijn, is dat dan omdat het veel werkuren vraagt om bumpers en van die zaken te demonteren vooraleer je eraan kan?

        Comment


        • Jup, EGT sensorenbv. zijn meer dan een dag werk.
          Het is allemaal zooo packed bij die karren. Gelijk die dichting van de waterpomp...minder dan 100 dollar stukken maar toch een totaalfactuur van 3k.

          Eén van de redenen waarom ik een B5 RS4 (voorlopig) links laat liggen... dat kan ook tegenvallen (wel iets minder gelukkig )

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            Jup, EGT sensorenbv. zijn meer dan een dag werk.
            Het is allemaal zooo packed bij die karren. Gelijk die dichting van de waterpomp...minder dan 100 dollar stukken maar toch een totaalfactuur van 3k.

            Eén van de redenen waarom ik een B5 RS4 (voorlopig) links laat liggen... dat kan ook tegenvallen (wel iets minder gelukkig )
            Leuk hé een 2.2.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
              Leuk hé een 2.2.

              ja

              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                ja

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                Morgen maak ik eenzelfde filmpje, maar dan met de titel RS2-RS2 nordschleife!

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                  Gelijk die dichting van de waterpomp...minder dan 100 dollar stukken maar toch een totaalfactuur van 3k.
                  Fak!
                  Zwaar derover
                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

                  Comment


                  • Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      Onderhoudskosten die je kan tegenkomen als je een RS6 goed rijdend wil houden....

                      incl werkuren.

                      Replace HVAC blower motor...$412.27
                      Alignment....$109.95
                      Replace N80 valve....$326.17
                      Replace Torque Converter....$5112.15
                      Replace Primary O2 sensors...$3158.59
                      Replace secondary O2 sensors...$3053.72
                      Replace secondary coolant pump...$2147.93
                      Replace alternator...$1399.58
                      Replace EGT sensors...$3553.40
                      Replace trans filter/refill...$645
                      Fuel Tank & Lines $2,900
                      Drive Shaft $784
                      Intake Manifold Gasket leak $1,300
                      ABS Module $1,800
                      Cam Adjuster & Position Sensor $2,350
                      Two Turbos approx $5,000 installed
                      Window Regulator $400
                      Repair Oil Coolant Pump Seal $3,000 Parts Less than $100
                      Brakes all around pads and rotors - 2943.90
                      N214 Coolant Valve leaking $325 parts and labor


                      Uiteraard niet allemaal op één dezelfde auto
                      Maar het zijn werkuren op zo'n kist die het absurd maken.


                      WTF WTF WTFFFF



                      Gaan die amerikanen naar een Bugatti-dealer om deze werken uit te voeren ofzo?

                      Stél dat je twee dagen nodig hebt om 2 lambda's te steken (wat al absurd is volgens mij, zelfs voor zo'n auto), dat zijn pakweg 18 werkuren, dus dat is 150 dollar per uur ofzo?


                      En zijn dat allemaal onderdelen die 'frequent' naar de zak gaan? Koppelomvormer, brandstoftank...?



                      Niet dat ik die mannen niet geloof, maar ik vind die prijzen allemaal zéér extreem.

                      Comment


                      • Koppelomvormer ? Werkt een RS6 niet met hydraulisch/elektrisch bediende koppeling ?

                        Comment


                        • Ik vind dat wel vet

                          Comment


                          • Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Jules_w Bekijk Berichten
                              Koppelomvormer ? Werkt een RS6 niet met hydraulisch/elektrisch bediende koppeling ?


                              Euh ik dacht het niet.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                Euh ik dacht het niet.
                                Geen tiptronic dus ?

                                Comment


                                • Wel tiptronic als ik het goed heb.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                    Jup, EGT sensorenbv. zijn meer dan een dag werk.
                                    Het is allemaal zooo packed bij die karren. Gelijk die dichting van de waterpomp...minder dan 100 dollar stukken maar toch een totaalfactuur van 3k.
                                    Kan je zoiets niet zelf doen als je handig bent, plaats en tijd hebt?

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                      Wel tiptronic als ik het goed heb.
                                      Hoe kan die dan een koppelomvormer hebben ?

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                                        Kan je zoiets niet zelf doen als je handig bent, plaats en tijd hebt?
                                        Kan uiteraard, maar toch niet zo evident.

                                        ohja ze spreken daar van werkuren iets boven de 100 dollar per uur. Kost blijkbaar kluiten daar in de US.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X