Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik zie bijna dagelijks een RS6 in het bruin. iemand die de naam van de kleur weet? Nog nooit gezien..

Comment

• C5 of C6?

Comment

• C6

345

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
          ik zie bijna dagelijks een RS6 in het bruin. iemand die de naam van de kleur weet? Nog nooit gezien..
          Zal een Teakbruin exemplaar zijn, of is het echt heel donkerbruin? Dan kan 't Zadelbruin zijn.

Comment

• Vet, dit is het Lamborghini oranje Arancio Borealis.

Comment

• Schitterende custom kleur voor een C5 RS6, maar die C6 RS6-velgen staan de C5 helemaal niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                Schitterende custom kleur voor een C5 RS6, maar die C6 RS6-velgen staan de C5 helemaal niet.
                Die velgen vind ik ook een wat ongelukkige keuze maar de gunmetal kleur is dan wel weer goed gekozen. Dat goed samen met dat Lamborghini oranje.

Comment

• True.

Comment

• Quote van AudiSport:

Af fabriek geleverd in Goodwood groen, maar dan herspoten in het Lambo oranje.

Dikke wagen, maar ik weer niet of die nieuwe type wielen het er goed onder doen...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Idem.

En de achterlichten zijn nu ook veranderd, daar wel geen fan van...

Comment

• Verschrikkelijk die achterlichten. Dat is soms het 'probleem' met tuning, eens je begint kan je niet meer stoppen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                          ik zie bijna dagelijks een RS6 in het bruin. iemand die de naam van de kleur weet? Nog nooit gezien..
                          Bruin kan je niet à la carte krijgen op een RS6, dus is sowieso met Audi exclusive.

Ipanema bruin mss?

Comment

• edit: nvm

Die oranje van hierboven is best vet. Kleur staat wel, maar jammer van de wielen en lichten... Zwier daar de originele gunmetal RS6-C5 velgen onder en dat is moddervet.

Comment

• Lindsey Vonn haar nieuwe dienstwagen

Wat een vrouw

Comment

• Jaloers

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                    Regelt da maar voor vande winter!!!

Comment

• Heb momenteel 20.000 km en heb net de eerste oliewissel achter de rug.
                                      Dit lijkt me voor een S4 normaal.

gr,

Filip

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                        Lindsey Vonn haar nieuwe dienstwagen

Wat een vrouw
                                        Wat een RS6

Comment

• Origineel witte RS2.
                                          Kleurcode M-10, Porsche GrandPrix White
                                          Meerprijs van +-4000euro.

Comment

Working...
                                          X