Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenYeah right
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenNee serieus, ik vind dat wel knap
Maar zo'n kleur op zo'n wagen... Dat ben je na 1 week al beu.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk vind dat nochtans een heel knap kleur.
Wijn wordt ook beter en beter met de jaren...
Welke kleur wagen en velgen zou je zelf kiezen ?Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenIk vind het ook nog wel cool.
Maar zo'n kleur op zo'n wagen... Dat ben je na 1 week al beu.Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenNee serieus, ik vind dat wel knapSinds 2002 : 1106 laps @ NS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk heb ook maar eens een comment gepostSinds 2002 : 1106 laps @ NS
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk BerichtenRode wangen en neus, ja...
Mijn eerste keuze zou nog steeds een zwarte RS6 zijn, maar als het eens wat anders en meer extravagant mag zijn dan zou dat blauw een grote kans maken. Als een GT3 daarmee weg komt, dan geldt dat voor een RS6 ook imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk BerichtenRood, tomaat, bloed, snelheid, sound, ja da's pas ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anneke77 Bekijk BerichtenWil ik wel voor men verjaardag...Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenEen rode of gele RS6 is imo ook wel geslaagd, dat smurfenblauw hoort tot dat zelfde gewaagder kleurenpalet en komt daar goed mee weg.
Mijn eerste keuze zou nog steeds een zwarte RS6 zijn, maar als het eens wat anders en meer extravagant mag zijn dan zou dat blauw een grote kans maken. Als een GT3 daarmee weg komt, dan geldt dat voor een RS6 ook imo.
Vet ne zwarte...
Zwart of wit... (mijn keuze...)
my cars...
Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk BerichtenSmaken verschillen... gelukkig...
Wijn wordt ook beter en beter met de jaren...
Welke kleur wagen en velgen zou je zelf kiezen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Compleet incognito dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenExact dezelfde staat hier voor de deur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenProficiat, had ik niet verwacht !!
Ja, alsook een blauwe Focus RS en een Mercedes C AMG.
Comment
Comment