Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenPuur cijfermatig bekeken is er weinig vooruitgang geboekt qua specifiek vermogen (eerder achteruitgang). Een SQ haalde in 1984 306pk uit een 2.1l. RS2 deed 315pk uit een 2.2l. Dan is 340 voor een 2.5 niet meer zo bijzonder in audi vijfpitterland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenValt te regelen met spullen uit de DHZ, hoor ik Gio zeggen. Nee serieus, intake met 'n open filterke en da's gepiept, toch?
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNeen maar ondertussen moeten die motoren ook 10 keer zo proper zijn, ofzo. 'k Denk dat een RS2 makkelijk meer van die dingen die ze nu meten in de uitlaatgassen, de lucht in brult dan 5 TT-RS'en.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenPuur cijfermatig bekeken is er weinig vooruitgang geboekt qua specifiek vermogen (eerder achteruitgang). Een SQ haalde in 1984 306pk uit een 2.1l. RS2 deed 315pk uit een 2.2l. Dan is 340 voor een 2.5 niet meer zo bijzonder in audi vijfpitterland
Die S2's e.d. met rond de 700 pk, reden die met stock motoronderdelen (zuigers e.d.)?
Comment
-
Beyond its rampant straight-line performance, the MTM TT RS also gains a special Haldex ECU override system, featuring three modes for distributing a greater portion of drive to the car’s rear wheels. This ECU override feature reconfigures the Haldex system’s electronic limited-slip centre differential to enact quicker turn-in characteristics (by eliminating all-wheel drive front end wheel scrub) rendering more traditional (and challenging) rear-wheel drive biased dynamics.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenRuimte voor verbetering.
Die S2's e.d. met rond de 700 pk, reden die met stock motoronderdelen (zuigers e.d.)?
JE zuigers 8,5:1
H profiel drijfstangen
dblias nokken 260° en 262° met instelbare tandwielen op de nokken
sterker klepveren en titanium retainers
variable nokpoelie v dalhback
Bosch fuel pomp O44
siemens injectors 650cc
ARP kopbouten en drijfstangbouten
Sterker krukas lagers
Korte inlaat
Uitlaatspruitstuk met T4 flens
Stalen koppakking
Volledig geriviseerde cilinderkop en bewerkte cilinderkop
custom intercooler 650x300x70
koppeling sachs 700nm
Turbonetics turbo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenBeyond its rampant straight-line performance, the MTM TT RS also gains a special Haldex ECU override system, featuring three modes for distributing a greater portion of drive to the car’s rear wheels. This ECU override feature reconfigures the Haldex system’s electronic limited-slip centre differential to enact quicker turn-in characteristics (by eliminating all-wheel drive front end wheel scrub) rendering more traditional (and challenging) rear-wheel drive biased dynamics.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk zou 't zelf ook niet doen, denk ik, op "mijn" TT-RS. Wel chip, MTM-diffmod, en de OEM sportuitlaat. Intake pas als er een goed ontworpen en power brengende airbox zou komen.
Wij anders welMy Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenConcrete TT-RS plannen Gilles?
Wij anders wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten'k Zou dat durven overwegen als daily en funcar inéén, ja. Maar dat zal niet voor direct zijn...
Comment
Comment