Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind die velgen ook niet passen bij deze wagen.

Comment

• prijs zakt precies zienderogen
      1991 Audi S2 coupe
      2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Tt-rs/rs4

Zondag 16/01/2011 gaan we dat beestje eens testen en als dit meevalt kan deze de vervanger worden van de RS4/cabrio/B7 ?

Al iemand de TT-RS gereden ?

Dus binnenkort misschien nog een unieke wagen te koop RS4/cabrio/B7/FULL OPTION !!!

wORDT vERVOLG(TDi/rs4)
        Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
        Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• "Nooit mee op circuit gereden!"

Comment

• niet mee gereden, wel meegereden.

Motor is een parel. Voelt standaard al zeer snel aan. Sportpakket en kuipjes zijn een must, beide heerlijk.

Comment

• Wat is het sportpakket?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                "Nooit mee op circuit gereden!"
                Nee, echt, nooit, ik zweer het op de kop van mijn zuster (heb ik gelukkig niet) alleen gebruikt om naar de bakker/beenhouwer te gaan...
                Auto is 100% in orde, nooit zelf aan geklungeld, wordt zelf verkocht met 12 maanden garantie op de motor, en dit als particulier...
                BTW is aftrekbaar, dus voor 35.000 excl. mag ze van madam wisselen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Wat is het sportpakket?
                  De bestuurder...

Comment

Wat is het sportpakket?
                    ah buh is dat niet het pakket met die sportuitlaat? Anders is het enkel de sportuitlaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      ah buh is dat niet het pakket met die sportuitlaat? Anders is het enkel de sportuitlaat
                      Soms is ze rustig, maar het is gelijk mijn madam, als ge de S-kop indrukt begint ze te brullen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        Had die die jij meereed dat? Was dat wat soeps? Knoppeke?

Ik heb altijd een klein beetje een vreemd gevoel bij een "oem sportuitlaat" op de optielijst. Voor hetzelfde geld 1.000 duitse lappen kwijt voor iets dat uiteindelijk nog altijd ademt door heen 16 lagen windstopper-fleece.

Comment

• jup die had dat. Bij revven in stilstand merk je daar niet superveel van (enkel direct iets meer bass bij het omschakelen met de S-knop), maar wel tijdens het rijden. Blaffen, blazen, fluiten, brullen.... hij doet het allemaal... reeds geniale sound voor een "stock" uitlaat. Toen ie daarna wegreed klonk dat langs buiten ook RUIM luid genoeg

Maar toch zou ik een milltekje steken, want binnenin is het zeker voldoende, maar de sensatie zou nog vetter zijn met dat beetje meer.

Comment

• Laat me nu niet twijfelen
                            Mijn madam hare schreeuw lijkt meer op ne V12 zonder uitlaat

Comment

Had die die jij meereed dat? Was dat wat soeps? Knoppeke?

Ik heb altijd een klein beetje een vreemd gevoel bij een "oem sportuitlaat" op de optielijst. Voor hetzelfde geld 1.000 duitse lappen kwijt voor iets dat uiteindelijk nog altijd ademt door heen 16 lagen windstopper-fleece.
                              Ge moet de FRS eens horen in zijne blote, bam/klets/vonk/vlam/...
                              Met dank aan "Celsius" en "den Werner" > ja die dat meer schuift dan da hij rechtdoor rijdt...

Comment

• Ligt het aan mij of zitten er echt 3 mensen in deze R8?
                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Duidelijk toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Duidelijk toch?
                                    Hij zou zo graag nog een paar extra views op zijn filmpjes krijgen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                                      Nee, echt, nooit, ik zweer het op de kop van mijn zuster (heb ik gelukkig niet) alleen gebruikt om naar de bakker/beenhouwer te gaan...
                                      En die keer (met uw zoon als passagier?) op de Ring dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk Berichten
                                        Ligt het aan mij of zitten er echt 3 mensen in deze R8?
                                        + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                        dat is een opblaaspop
                                        wimoptiek.be op

Comment

• Comment

Working...
                                          X