Ik vind die velgen ook niet passen bij deze wagen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tt-rs/rs4
Zondag 16/01/2011 gaan we dat beestje eens testen en als dit meevalt kan deze de vervanger worden van de RS4/cabrio/B7 ?
Al iemand de TT-RS gereden ?
Dus binnenkort misschien nog een unieke wagen te koop RS4/cabrio/B7/FULL OPTION !!!
wORDT vERVOLG(TDi/rs4)Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten"Nooit mee op circuit gereden!"
Auto is 100% in orde, nooit zelf aan geklungeld, wordt zelf verkocht met 12 maanden garantie op de motor, en dit als particulier...
BTW is aftrekbaar, dus voor 35.000 excl. mag ze van madam wisselen...Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWat is het sportpakket?Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWat is het sportpakket?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenah buh is dat niet het pakket met die sportuitlaat? Anders is het enkel de sportuitlaatSinds 2002 : 1106 laps @ NS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenah buh is dat niet het pakket met die sportuitlaat? Anders is het enkel de sportuitlaat
Ik heb altijd een klein beetje een vreemd gevoel bij een "oem sportuitlaat" op de optielijst. Voor hetzelfde geld 1.000 duitse lappen kwijt voor iets dat uiteindelijk nog altijd ademt door heen 16 lagen windstopper-fleece.
Comment
-
jup die had dat. Bij revven in stilstand merk je daar niet superveel van (enkel direct iets meer bass bij het omschakelen met de S-knop), maar wel tijdens het rijden. Blaffen, blazen, fluiten, brullen.... hij doet het allemaal... reeds geniale sound voor een "stock" uitlaat. Toen ie daarna wegreed klonk dat langs buiten ook RUIM luid genoeg
Maar toch zou ik een milltekje steken, want binnenin is het zeker voldoende, maar de sensatie zou nog vetter zijn met dat beetje meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHad die die jij meereed dat? Was dat wat soeps? Knoppeke?
Ik heb altijd een klein beetje een vreemd gevoel bij een "oem sportuitlaat" op de optielijst. Voor hetzelfde geld 1.000 duitse lappen kwijt voor iets dat uiteindelijk nog altijd ademt door heen 16 lagen windstopper-fleece.
Met dank aan "Celsius" en "den Werner" > ja die dat meer schuift dan da hij rechtdoor rijdt...Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDuidelijk toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk BerichtenNee, echt, nooit, ik zweer het op de kop van mijn zuster (heb ik gelukkig niet) alleen gebruikt om naar de bakker/beenhouwer te gaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk BerichtenLigt het aan mij of zitten er echt 3 mensen in deze R8?
+ YouTube Video
Comment
Comment