Al dat B5 RS4 geweld
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
rrrrr
En 'n B5 RS4
Ik heb een lichtgrijs vermoeden dat jij naarstig rondkijkt voor een vervanger/broer voor de RS2?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenTallongs & stockings
En 'n B5 RS4
Ik heb een lichtgrijs vermoeden dat jij naarstig rondkijkt voor een vervanger/broer voor de RS2?
Neen, was het maar waar! Vandaag nog es de tzwo losgelaten, heeeeerlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Waar op letten bij de zoektocht naar zo een kar, die bij mij stevig gebruikt zou worden ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenMan man, die foto's de laatste 2 pagina's
Ooit staat dat hier es
Comment
-
Comment
-
-
Nog meer performance uit de Biturbo V10 en sprinttijden om bang van te worden. Extra licht gemaakt door het verwijderen van alle lak. Mensenlevens zijn verloren gegaan in het poetsen van deze R8. Het persbericht bevestigd wat we eigenlijk allemaal al wisten. In de Audi R8 V10 ligt dezelfde V10 als in de Audi RS6. […]
Lelijk, maar wel belachelijk snel.
200-300 is sneller dan een Veyron...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenDe link van die zwarte die te koop stond heb je die nog ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtenik wil geen zwarte karren meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenEn terecht! Dat is nog echt RS geweld, ipv die oneven prul...
M'n PM trouwens ontvangen?
Comment
Comment