Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja, zoals die eerst -> yummmmm!! Alhoewel het misschien een tikkeltje te licht is van kleur, een half slagske donkerder zou helemaal m'n ding zijn.
Die onderste, is dat een Exclusive kleur? Donkerblauw? Knap, maar wat te understated voor de RS5. Maskeert ook de brede heupen een tik teveel.
Die kar van die Youri -> yummm! (exclusief muziekinstallatie en de velgen). Daar nog blauwe spiegels op en een setje zwarte 20" BBS CH-R en 't is perfect voor mij.
Alhoewel ik absoluut geen fan ben van deze velgen (op geen enkel model), past 't toch wel goed samen met de koetswerkkleur. En wat een auto toch.
'k Heb ze enkele weken geleden zien staan onder een A8 D4, en dat viel best te pruimen! Kleur waarmee 't gecombineerd was weet 'k niet meer, een of ander bruin/grijs/donkerbrons.
Ik vind ze verschrikkelijk lelijk. Maakt niet uit op een RS5, RSTT, A8, S4, enz. Ook jammer dat ze meteen al in nagenoeg ongewijzigde versie (bar width) op zo goed als alle andere modellen optioneel te verkrijgen zijn. Doet een beetje afbreuk van 't speciale van de wagen, imo.
Comment