Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk BerichtenPersoonlijk vind ik de standaard 19" velgen op de RS5 ook wel mooi.
in 't echt zeker te pruimen (meer dan de 20" vind ik)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenRSSSSSSSSSSSSS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenEn één van de 3 originele witte. Nooit in de officiele RS2-gids gestaan.
Nick Johnson offered me a very good deal for it against a very low milage RS4 that i could not resist. The RS4 is a fantastic car, faster, more comfortable, more refined but for all its good points it doesn't feel anything like as special to drive. That said i still feel it was the right thing to do, to give someone else the chance to give this rare car the respect & care it needs for the future as it will only increase in value if looked after.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk BerichtenPersoonlijk vind ik de standaard 19" velgen op de RS5 ook wel mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenRSSSSSSSSSSSSS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenWtf is dat met het middengebied ?! Org. Was er niets te zien daar ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenhoe bedoel je?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichtenwaarom staat die maar op 2 rollen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenIn het middengebied heeft hij 'n mooi vlakke curve. (hetgeen de ideale situatie is) Na de tuning zie je dat die lijn de nodige dalingen heeft.
Een van mijn eisen bij een tuning is een zo strak mogelijke koppelkromme.
Ik haat namelijk dat je met pieken zit, dat geeft eerst en vooral een vertekend beeld van je prestaties en dat voelt allemaal zo geforceerd aan.
Liever 10pk en 30Nm minder en een smooth geheel.
Comment
-
Comment