Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    het ding is dat dat 'ok' is om te pieken, maar niet om minutenlang te doen. Correcte bandendruk is dan weer wel een absolute must denk ik

Ik denk zelfs dat dat niet ok is om te pieken, eigenlijk gek dat we daar maar zo'n beetje naar gissen terwijl dat an sich levensgevaarlijk is

Comment

• bwoa die laatste pirelli p zero's zijn opgegeven tot 340 dacht ik. Dan is pieken op 370 nog wel ok *denk ik*

Idd wel grappig om het maar gewoon es te testen

Comment

• Comment

bwoa die laatste pirelli p zero's zijn opgegeven tot 340 dacht ik. Dan is pieken op 370 nog wel ok *denk ik*

Idd wel grappig om het maar gewoon es te testen
          Feit is dat je om 370 te pieken normaal gezien behoorlijk wat tijd en kilometers (vooral) boven de 340 zit te rijden. Ik zou het iig niet durven.

Comment

• gohja, die MRC doet 16sec van 340 naar 370. Het is idd niet weinig.

Ik zou het ook wat vroeger lossen met schrik voor de banden, toegegeven

Comment

• ze zouden beter heten geschiftech
              1991 Audi S2 coupe
              2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Comment

• Audi TTS @ Pflanzgarten:

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Knappe foto's hierboven

@ al dat volk op post 4546

Comment

• Supervette kleur...

1991 Mazda MX-5 NA
                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Fak ja, dik

Comment

• Ipanema Brown.

Comment

• Volgende maand komt de S8 ff terug voor de CB bewonderaars

Ben eens benieuwd wat ik daar in B/NL/D mee ga vangen, waarschijnlijk enkel hijgende truckers

Comment

• Staat die nu al op maffiaplaten?

Comment

• km-stand ondertussen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                  Staat die nu al op maffiaplaten?
                                  Voorlopig betaal ik nog altijd die vuile Belgische taks

Ik moet me d'r is mee gaan bemoeien, bekijk Roemenen een beetje als Walen, als je geen schop onder hun kont geeft..

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  km-stand ondertussen?
                                  Somehwere north of 220K denk ik...ongelofelijk wat die kist al doorstaan heeft, die trip naar Kiev, daily life in Roemenië....

Comment

• laats keer dat ik erin zat met Bart komende van DE had ie al over de 220k dacht ik.... blijven gaan met die kist, build quality

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Capitan Bekijk Berichten
                                      Zit op audisport.be dacht ik, was ook op de S/RS/R meet in Oudenaarde vorige zomer als ik het juist heb

Comment

Die MRC getunede C6 RS6 Avant haalt blijkbaar fijne snelheden

371, en er was nog over...

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                        what the fuckkkkkkkkk

Comment

• Comment

Working...
                                          X