Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
    dacht het niet hoor , een S6 heeft andere velgen in 19'' geen 20 ''
    Geef alleen maar aan wat in de advertentie staat. Verder ken ik de wagen/eigenaar niet.

... "und 20 Zoll Schmiederäder vom S6 (siehe Bilder) ."

Als het budget niet voor andere zaken bestemd zou zijn, ging ik het nu in mijn garage controleren

Comment

• tja e-bay , betrouwbare informatie
      een RS4 clubsport bestaat volgens mij niet , wel een RS4 sport { ik heb de folder hier liggen )
      en zo een sport heeft andere zetels , andere remmen , andere bekleding , matjes .... wat die op ebay niet heeft
      en die 19.000 € is slechts een startprijs , als er iemand een bod doet komt er op : minste prijs niet bereikt

en over die S6 velgen , of het waar is weet ik niet , nog niet achter gezocht eigenlijk
      1991 Audi S2 coupe
      2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Brochure van de RS4 Sport nu we er toch over bezig zijn:

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• @ Alle S/RS/R liefhebbers -> http://www.autoforum.be/showthread.php?t=53133 !!!!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Enkele nieuwe pics hier

Comment

• Hopelijk is er op de rit zondag 16/7 wat meer "ademruimte"....

Comment

• [quote=beltar;4653315]Enkele nieuwe pics hier

Prachtige machine zo in full black

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
                  tja e-bay , betrouwbare informatie
                  een RS4 clubsport bestaat volgens mij niet , wel een RS4 sport { ik heb de folder hier liggen )
                  en zo een sport heeft andere zetels , andere remmen , andere bekleding , matjes .... wat die op ebay niet heeft
                  en die 19.000 € is slechts een startprijs , als er iemand een bod doet komt er op : minste prijs niet bereikt

en over die S6 velgen , of het waar is weet ik niet , nog niet achter gezocht eigenlijk
                  Ebay is uiteraard geen betrouwbaar medium, maar geef de verkoper altijd het voordeel van de twijfel.

- RS4 clubsport is inderdaad overtrokken. De 'sport' is echter volgens mij niet echt een specifieke uitvoering (ook al zetten ze het op de folder), maar meer een optielijst aangezien je alles los kon bestellen (zie prijslijst). Dit zou dus heel goed een 'sport' kunnen zijn, aangezien hij wellicht de remmen/uitlaat/onderstel uit de lijst heeft.

- dit is een prijs zonder reserve. Bied je dus (en is er niemand die hoger biedt) dan heb je hem.

... en nu weer ontopic!

We willen meer foto's van dit soort wagens!

Comment

• Net een ritje gemaakt in een TTS met een stage 2 mod.

OMGWTFBBQ ! Nooit verwacht dat dat nog zo een leuke wagen zou zijn

De power is een gigantisch verschil met mijn GTI, zoveel voller. Dat gekoppeld aan een S-tronic bak die ook gemod is voor sneller shifts is een droom combinatie !

De ploffen van de milltek bij het schakelen zijn hilarisch. Echt een leuke sound.

Wegligging bij verrassend goed bij korte situatie, enkel op snellere stukken vind ik de stabiliteit iets minder.

Remmen vond ik dan persoonlijk ook weer een pak minder

Het was een wagen van een klant, dus heb niets echt vol doorgegaan, maar ik moet zeggen echt een toffe wagen ! En vooral ERG zwaar verrast !

En morgen gaan we hem detailen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                      .. zaten er te weinig dode insecten op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
                        .. zaten er te weinig dode insecten op
                        Nee, te weinig remstof !

Comment

• Deze morgen achter een zwarte (velg/auto) S6 gereden, lekkere sound . Toen kwamen we er nog één tegen maar die ging dan nogal veel rechts inhalen en drummen dus hij was weg. Wilde wss koersen met degene die voor mij reed maar was daarvoor een beetje te druk.

Iemand van hier?? 9-LED-001

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                            Deze morgen achter een zwarte (velg/auto) S6 gereden, lekkere sound . Toen kwamen we er nog één tegen maar die ging dan nogal veel rechts inhalen en drummen dus hij was weg. Wilde wss koersen met degene die voor mij reed maar was daarvoor een beetje te druk.

Is een klant van ons. Stond hij nog wat proper ? Heeft vorige week zijn laatste detail gehad

Comment

Is een klant van ons. Stond hij nog wat proper ? Heeft vorige week zijn laatste detail gehad
                              Ondertussen waarschijnlijk alweer 1000km gebold! Milltek uitlaat klinkt inderdaad enorm goed.

Comment

Viel wel mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                  Deze morgen achter een zwarte (velg/auto) S6 gereden, lekkere sound . Toen kwamen we er nog één tegen maar die ging dan nogal veel rechts inhalen en drummen dus hij was weg. Wilde wss koersen met degene die voor mij reed maar was daarvoor een beetje te druk.

Niet helemaal zeker, maar nu ik de nummerplaat lees, denk ik die deze namiddag in Aarsele (Tielt) te hebben gezien... (zwarte velgen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
                                    Niet helemaal zeker, maar nu ik de nummerplaat lees, denk ik die deze namiddag in Aarsele (Tielt) te hebben gezien... (zwarte velgen)
                                    Kan kloppen, want de eigenaar woont daar in de buurt

Comment

Net een ritje gemaakt in een TTS met een stage 2 mod.

OMGWTFBBQ ! Nooit verwacht dat dat nog zo een leuke wagen zou zijn

De power is een gigantisch verschil met mijn GTI, zoveel voller. Dat gekoppeld aan een S-tronic bak die ook gemod is voor sneller shifts is een droom combinatie !

De ploffen van de milltek bij het schakelen zijn hilarisch. Echt een leuke sound.

Wegligging bij verrassend goed bij korte situatie, enkel op snellere stukken vind ik de stabiliteit iets minder.

Remmen vond ik dan persoonlijk ook weer een pak minder

Het was een wagen van een klant, dus heb niets echt vol doorgegaan, maar ik moet zeggen echt een toffe wagen ! En vooral ERG zwaar verrast !

Het gaat over mijn wagentje. Dat van de remmen moet ik erkennen.
                                      Nu hopen dat hij blinkt bij aflevering

Comment

• Gisteren ritje Ardennen met TTRS & 1M

https://picasaweb.google.com/110689445336025701396/AudiTTRSBMW1M

http://youtu.be/rb8EbbEjd4Y
                                        http://youtu.be/Ydq1IRJciwY
                                        Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                                        Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

Working...
                                        X