verkoopstopic is toch verder beneden ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDag alu-ding zie ik ook wel zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenOprecht geïnteresseerd, hangt af wat Bleke Willy ervoor vraagt, maar jij was eerder dus eerlijk is eerlijk
Maar in tegenstelling tot STA911 ga ik van de verkoop afzien om WB de kans te laten meer geld te vragen voor dat item dan ik er zou voor geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenOprecht geïnteresseerd, hangt af wat Bleke Willy ervoor vraagt, maar jij was eerder dus eerlijk is eerlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten45 euro!
Hem zo in 't zak zetten, een schande!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenOOoh, grofzak. En ik moest er maar 30€ meer voor geven...
Hem zo in 't zak zetten, een schande!!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenPassen die dakdragers van een cayenne ook niet op een touareg? Das toch quasi dezelfde jeep !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk BerichtenWat een présence
Jup , dit blijft toch de koning van de jungle.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenPassen die dakdragers van een cayenne ook niet op een touareg? Das toch quasi dezelfde jeep !
Wordt dus containerpark!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
En effe naar 200 in z'n 4de lijkt ook kinderspel.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenFoute velgen en is een replica/niet in originele kleur.
Comment
Comment