Heeft iemand enig idee wat voor "Merk" brug dit is, is top voor in je garage voor bv winter wissel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S/RS/R Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenEr zijn 2 zwarte gebouwd, ééntje speciaal voor Walter Rorhl.
Dit is de andere normaal:
Maar daarom bij het zien van de foto dat ik kon zeggen dat deze Sport Quattro (als deze natuurlijk geen replica is, dat is soms heel moeilijk te zien) iig. al niet de originele kleur had zoals die af fabriek gekregen heeft.
Snappie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDat weet ik hoor.
Dit is de andere normaal:
Maar daarom bij het zien van de foto dat ik kon zeggen dat deze Sport Quattro (als deze natuurlijk geen replica is, dat is soms heel moeilijk te zien) iig. al niet de originele kleur had zoals die af fabriek gekregen heeft.
Snappie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenLijkt mij dezelfde als die van Wax-it?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenHeeft iemand enig idee wat voor "Merk" brug dit is, is top voor in je garage voor bv winter wissel.1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk BerichtenVragen op het carclean.nl forum?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenDe R8 of de brug. ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenAangezien uw vraag over de brug ging ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenLijkt mij dezelfde als die van Wax-it?
Comment
-
Comment
-
Comment