Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Yucei Bekijk Berichten
    Zonde van zo'n Uberlekkere RS5

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Youtube ding werkt niet blijkbaar
    Oorspronkelijk geplaatst door Yucei Bekijk Berichten
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Oorspronkelijk geplaatst door Yucei Bekijk Berichten
    Annanin bilmem neyi

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• + YouTube Video

Comment

• + YouTube Video

Aub45

Comment

• Dit moet tussen de tags van youtube: http://www.youtube.com/watch?v=-lbKLb7Lvew

Edit: hela brjefs, niet editten he, ik was eerst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
            Dit moet tussen de tags van youtube: http://www.youtube.com/watch?v=-lbKLb7Lvew

Edit: hela brjefs, niet editten he, ik was eerst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
              Er zijn 2 zwarte gebouwd, ééntje speciaal voor Walter Rorhl.

*umphf*

Al vind ik een rode precies mooier. Maar dat zwart is heeerlijk dreigend...

Comment

• + YouTube Video

Tijdens Modena Trackdays

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann

Heerlijke kleur.
                  Knap!

Comment

• Die zilvere contrasterende luchtinlaten vind ik erover.

Comment

• Zot knap in dat oranje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                        Die zilvere contrasterende luchtinlaten vind ik erover.
                        Standaard. Maar tegen fikse meerprijs (samen met intake-omranding vooraan en uitlaattips) uiteraard in 't glanzend zwart te krijgen.

Ik vind de R8 spyder knap (itt de R8 coupé), maar niet in dat opzichtige oranje en met die mottige velgen.

Comment

• Is trouwens de V8 Spyder, zie je echt niet veel rondrijden.

En snap nog altijd niet dat ze die zo laat uitgebracht hebben én nog na de V10...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Luidens een aantal testers de R8 which makes most sense.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Standaard. Maar tegen fikse meerprijs (samen met intake-omranding vooraan en uitlaattips) uiteraard in 't glanzend zwart te krijgen.

Ik vind de R8 spyder knap (itt de R8 coupé), maar niet in dat opzichtige oranje en met die mottige velgen.
                              Amai is dit standaard? Was me echt nog nooit opgevallen, het zal nu meer opvallen door die oranje kleur en dat de foto van boven getrokken is.

Comment

• Eindelijk eens een R8 met een kleur die op zo'n auto hoort . Vele beter als altijd maar dat zwart of zilver .

Comment

• Zwart, grijs en zilver hoeft zeker ook niet ... maar dat oranje hoort imo op een Lamborghini. Ik zie een Audi als discreter, minder willen opvallen, wat gedistingueerder dan wat de kleur wil suggereren.

Comment

• Zo zie ik "een audi" ook , met uitzondering van de S/R/RS modellen

Comment

• Voor zo'n kanonnen te zijn, zijn ze in de fond toch erg understated? Zet een RS6 voor een leek z'n neus en die zegt "ha, mijn schoonbroer is veearts en heeft ook zo'n kar als firmawagen, ruime koffer zulle, en maar 5 liter / 100 km verbruiken zegt 'ie terwijl mijn Opel [zet hier type] zestienondrd zeker 8 liter verbruikt". Ze hebben (vind ik) bepaalde attributen nodig om wat op te vallen, zoals de spoilerkit + alu accenten op een TTRS, om op te vallen.

Is wat ik net leuk vind aan die auto's.

Comment

• Een beetje teveel van het goede imo

"harlequin" B5 RS4 avant :

Comment

• Musti is a bad ass biting kitten, BRAAAAAGHRRR!!

Comment

Working...
                                          X