Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke
Bekijk Berichten
Ze kopen zoiets aan als promowagen (zoals de garagehouder van hier een tijd lang met een RS5 rond reed), stellen die ook ter beschikking voor testritten (al is dat héél uitzonderlijk, dit moet normaal via het Audi center gaan in Kortenberg, meestal dus kennissen of goede klanten die 'm ff wil mee hebben zonder 'm te moeten aanvragen) en staat meestal ook direct al te koop als een "nieuwe tweedehands".
Van het moment er daar een paar 1000den km opstaan, schrijven ze die uit (soms zelf altijd op Z-platen gestaan) en verpatsen ze die dan zo snel mogelijk.
Eén van de leuke voordelen aan een dealership imho, je kan als grote garage een dikke bak aantrekken vanuit D'Ieteren, als eigenaar kan je dan beslissen om daar zelf een paar maanden mee rond te rijden en je bestickert 'm nog om wat reclame te maken voor uw eigen garage.
Gevolg: heel goedkoop met een sportwagen rond te kunnen rijden (praktisch gratis als je er Z-platen op schroeft, alleen de devaluatie van de auto in rekening te moeten brengen), mooie uitstraling van uw garage en er ook nog persoonlijk genot van.
Mocht ik mis zitten, laat het mij weten, maar ik denk toch dat 't zo gaat...
Comment