Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S/RS/R Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
    Dacht dat die R8 van de eigenaar zelf is...
    Zo'n wagens zijn nooit "eigendom" van de eigenaar zelf, maar van de garage of meestal gewoon van D'Ieteren. Of die eigenaar is een uitzondering op de normale gang van zaken.
    Ze kopen zoiets aan als promowagen (zoals de garagehouder van hier een tijd lang met een RS5 rond reed), stellen die ook ter beschikking voor testritten (al is dat héél uitzonderlijk, dit moet normaal via het Audi center gaan in Kortenberg, meestal dus kennissen of goede klanten die 'm ff wil mee hebben zonder 'm te moeten aanvragen) en staat meestal ook direct al te koop als een "nieuwe tweedehands".
    Van het moment er daar een paar 1000den km opstaan, schrijven ze die uit (soms zelf altijd op Z-platen gestaan) en verpatsen ze die dan zo snel mogelijk.

Eén van de leuke voordelen aan een dealership imho, je kan als grote garage een dikke bak aantrekken vanuit D'Ieteren, als eigenaar kan je dan beslissen om daar zelf een paar maanden mee rond te rijden en je bestickert 'm nog om wat reclame te maken voor uw eigen garage.
    Gevolg: heel goedkoop met een sportwagen rond te kunnen rijden (praktisch gratis als je er Z-platen op schroeft, alleen de devaluatie van de auto in rekening te moeten brengen), mooie uitstraling van uw garage en er ook nog persoonlijk genot van.

Mocht ik mis zitten, laat het mij weten, maar ik denk toch dat 't zo gaat...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Uitleg lijkt wel juist te zijn.
      AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
        Als die dan toch verkocht moet worden, zou ik denken dat hij misschien beter een minder opvallende kleur had genomen. Desalniettemin vind ik het wel een vette kar.

Comment

• + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• 5-pitter geluid

Comment

• Geile donder.
              1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
              2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
              2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                Lekker !!

Comment

• een V6T in oud model A5 cabrio ?

van vanessa hudgens
                  1991 Audi S2 coupe
                  2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• De S5 Cabriolet heeft altijd de V6 gehad hé.

Comment

• het is het nieuw model al , of niet ?
                      ben niet zeker met die amerikaanse lichten vooraan
                      achteraan te zien lijkt me nog het oude model
                      1991 Audi S2 coupe
                      2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• nee, oud model, nieuw is nog nergens te zien

Comment

• Een maand na de onvergetelijke zondag waar de 4e AudiSport meeting plaats vond, hier nog een kort intermezzo om jullie te laten genieten van de prachtige foto's die er gemaakt zijn. Die zijn intussen al allemaal verzameld en fine getuned, hieronder vindt u een kleine selectie ervan:

Meer -> http://www.audisport.be/nieuws/40/Na...g-17-juli-2011

Comment

• Hoeveel unieke bezoekers heeft AudiSport tegenwoordig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                              Hoeveel unieke bezoekers heeft AudiSport tegenwoordig?
                              Ik ben het eens aan 't bekijken, maar zo te zien wordt het forum niet opgenomen in de bezoekersaantallen (dus enkel nieuwspagina & database). Dus ik kan u nog geen vast cijfer geven.
                              We werken nog maar pas met Google Analytics, dus heb er eigenlijk nog nooit eens goed naar gekeken...
                              Moet imho eigenlijk niet, heb geen ads op de site en de meetings groeien per editie, dus waarom zou ik me blind staren op zo'n cijfers die ik toch niet kan plaatsen?
                              Het forum blijft wel stabiel, maar gaat nooit echt groot worden, we zitten daarvoor in een te kleine nichemarkt. Daarom dat ik me meer toespits op meetings en nieuwsitems/foto's.

Maar soit, zolang de leden content zijn! Ik laat u de juiste aantallen nog weten.

Comment

• Ok, merci!

Vind dat altijd interessant zulke dingen. Mag gerust via PM eventueel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                  Ik ben het eens aan 't bekijken, maar zo te zien wordt het forum niet opgenomen in de bezoekersaantallen (dus enkel nieuwspagina & database). Dus ik kan u nog geen vast cijfer geven.
                                  We werken nog maar pas met Google Analytics, dus heb er eigenlijk nog nooit eens goed naar gekeken...
                                  Moet imho eigenlijk niet, heb geen ads op de site en de meetings groeien per editie, dus waarom zou ik me blind staren op zo'n cijfers die ik toch niet kan plaatsen?
                                  Het forum blijft wel stabiel, maar gaat nooit echt groot worden, we zitten daarvoor in een te kleine nichemarkt. Daarom dat ik me meer toespits op meetings en nieuwsitems/foto's.

Maar soit, zolang de leden content zijn! Ik laat u de juiste aantallen nog weten.
                                  Mooi zo ! Heb af en toe wel heimwee naar mijn RS4 (behalve als ik tegenwoordig pas na 1000km naar de pomp moet ipv na 450km)

Zou graag een A4 avant zien met de motor van de RS3/TT-RS ipv die V6... zal er wel niet komen zeker ?

Comment

• Serieus snelle auto.

+ YouTube Video

Comment

• Comment

• Wat is het verschil tussen de bovenste en de 2 onderste? Lijken mij toch gebaseerd op hetzelfde model

Comment

• Evolutie.. De bovenste is de latere met nog wat extra spoilerwerk.

Comment

Working...
                                          X