Volgens mij denkt 'ie vooral dat 'ie op zijne playstation zit waar hij op 'restart' kan duwen. Zo zwaar driften naast de baan, zo agressief rijden, anderen in gevaar brengen,...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDie gaat zijn kar nog eens perte totale rijden.
En tussen zo een bende zotten zit ik liever ni op circuit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenKerel rijdt helemaal niet slecht, en heeft duidelijk ballen aan zijn lijf ook
Snap alleen niet goed hoe hij er daar afgaat, hij schrok precies toen ie die bocht zag komen ofzo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenTe laat geremd om z'n voorligger nog te kunnen ontwijken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Beetje opportunistisch in La Source, maar voor de rest niks op aan te merken. Eens hij voorbij de zwarte RS is, rijdt hij wel veel minder oplettend met logische schuiver tot gevolg.
Mooi om het verschil zo te zien tussen een 996GT3/997RS/997/2 GT3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenHeeft een inschattingsfout gemaakt. Kon veel erger afgelopen zijn.
't Is toch niet abnormaal dat je je eens mispakt als je aan een stevig tempo circuitrondjes afmaalt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenIk zou eerst die vrouw penetreren en onderspuiten en dan met die Porsche wegrijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenNetjes gereden!
Beetje opportunistisch in La Source, maar voor de rest niks op aan te merken. Eens hij voorbij de zwarte RS is, rijdt hij wel veel minder oplettend met logische schuiver tot gevolg.
Mooi om het verschil zo te zien tussen een 996GT3/997RS/997/2 GT3.
Comment
-
'k ben op zoek voor een (jong) tweedehands porsche'ke
heb deze gevonden die kwa Spec dik OK is: een carrera 4s uit 2006, 38000km, enige minpunt: turbovelgen
wat denken jullie, is dat betrouwbaar, gaan we daar geen "kweddelen" mee hebben,
zou voor ons vader zijn, daily
duz:
- betrouwbaar??? (is met 1jaar int.porsche garantie
- waren de turbo-velgen in 2006 al bestelbaar, anders = ?????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDie gaat zijn kar nog eens perte totale rijden.
En tussen zo een bende zotten zit ik liever ni op circuit
Dus ik denk dat het reeds zover geweest is ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten'k ben op zoek voor een (jong) tweedehands porsche'ke
heb deze gevonden die kwa Spec dik OK is: een carrera 4s uit 2006, 38000km, enige minpunt: turbovelgen
wat denken jullie, is dat betrouwbaar, gaan we daar geen "kweddelen" mee hebben,
duz:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten'k ben op zoek voor een (jong) tweedehands porsche'ke
duz:
Best betrouwbaar ja.
Gevoeligste punten zijn bobijnen, roest aan deurslotvangers, vettige raamlikkers, scheurtjes in expansievat, en kijk vooral naar de voorbumper, of je sporen ziet van herspuiten/herstelling, etc.
Trekstangen durven wel eens verslijten, hoewel dat op die km-stand wel vroeg zou zijn.
Van de staat van de banden en remmen kan je ook veel afleiden wat betreft rijstijl (en dus afrag-gehalte) van de vorige eigenaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenNet het filmpje nog eens herbekeken, en de openingstekst zegt "Zampa in his OLD porsche".
Dus ik denk dat het reeds zover geweest is ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenBest betrouwbaar ja.
Gevoeligste punten zijn bobijnen, roest aan deurslotvangers, vettige raamlikkers,
Van de staat van de banden en remmen kan je ook veel afleiden wat betreft rijstijl (en dus afrag-gehalte) van de vorige eigenaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenBreek me de bek niet open ....
Slijtageonderdelen die al vervangen kunnen zijn. En wat noem je afraggen? De dag dat ik mijn auto te koop zet, valt die dan ook onder die categorie omdat ik die gebruikt heb waar hij voor gemaakt is ipv te gaan shoppen in Knokke ermee?
Als uw auto nog in garantie is wordt dat zonder problemen vervangen hé, die raamlikkers.
Een porsche koop je uiteraard niet om mee rond de kerktoren te bollen, maar er is toch een aanzienlijk verschil tussen sportief rijden en echt afraggen (en de auto's die aan het tweede worden onderworpen zie ik vaak genoeg voorbij komen...).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Een porsche koop je uiteraard niet om mee rond de kerktoren te bollen, maar er is toch een aanzienlijk verschil tussen sportief rijden en echt afraggen .
In de ondergrondse parking na de Geert Hoste-show in Oostende andere kant van de medaille: een "heer" in een of ander zilveren koreaan stond na mij aan t e schuiven om de parking te verlaten: Heeft er nog nooit van gehoord dat een p makkeijk stilvalt en dat een dotje gas nodig is voor je de koppeling laat komen in een bergop. Hij moest zonodig door zijn raampje roepen: hé Johnny!!
Wat zijn we toch verdraagzaam voor mekaar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenWat een asociale rijder in z'n M3! Jonges toch!
my friend Glauco in front of me having some fun with his M3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenTe laat geremd om z'n voorligger nog te kunnen ontwijken...+ YouTube Video
Duidelijk een kerel met skills, maar zijn schuiver is idd gewoon 't gevolg dat hij daar (veel) te laat en dus te hevig remde.
Als ik dat tempo zie op de Raidillon, heb ik nog veel ruimte voor progressie
Comment
Comment