Oorspronkelijk geplaatst door ICM
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenow ja het is BTW die ik terug krijg per kwartaal
Comment
-
(gTa?)
Heeft deze geen PSE? 't staat niet op hun website,maar ze zullen het wss zelf niet weten
De uitlaten zijn serieus groter, dan de origenele C2 997.1 uitlaten.
Wel schitterend,zo'n dikke uitlaten2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtengemiddeld bijna 14 L met de 535d en ik moet niet echt zot doen daarvoor
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichteneuhm, dus? BTW teveel betalen =/= veel belasting betalen. Terugkrijgen al helemaal niet, check post hierboven.
foutje van mij ja ,
het is BTW die ik per kwartaal terug krijg , geen belastingen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten(gTa?)
Heeft deze geen PSE? 't staat niet op hun website,maar ze zullen het wss zelf niet weten
Wel schitterend,zo'n dikke uitlaten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenHeeft pse niet zo een kleine en grote uitlaat naast elkaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenHeeft pse niet zo een kleine en grote uitlaat naast elkaar?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenJa klopt, maar omdat sommige mensen de C2 uitlaten mooier vinden,kon men deze ook bestellen, maar dan groter. ik vind het alleszins heerlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIndien ge die dingen alleen op een pse uitlaat kon krijgen hebt ge uw antwoord, indien ge ze op elke uitlaat kon krijgen kunt ge het niet zien aan de foto.
Maar ik was niet zeker of het de C2 PSE-tips waren .. ja dus.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenow ja het is BTW die ik terug krijg per kwartaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten(gTa?)
Wel schitterend,zo'n dikke uitlaten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
en in mijn lievelingskleur
U vraagt, wij draaien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtengemiddeld bijna 14 L met de 535d en ik moet niet echt zot doen daarvoor
Zou daar toch iemand laten naar kijken.
De mijne wordt serieus afgebeuld en staan nu op 8.7 gemiddeld na 25000km. (280pk/605Nm)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenDan zal een 996 Turbo met niet al te veel km in een vergelijkbare kleur voor <50k euro als dit je ook wel aanstaan: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...g=&tabNumber=1
U vraagt, wij draaien
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenRode BMW buiten
Rode Porsche binnen
wel iever een jongere car
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenIk ben niet de eerste dit dat zegt ongetwijfeld, maar dat is toch echt niet normaal.
Zou daar toch iemand laten naar kijken.
De mijne wordt serieus afgebeuld en staan nu op 8.7 gemiddeld na 25000km. (280pk/605Nm)
na het verlof steek ik hem eens binnen bij de plaatselijke BMW dealer , misschien vinden ze toch iets die niet klopt
Comment
Comment