Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
    ut tut! het staat zo in de URL!
    Allez jongens, 't is AQUA BLUE hé

(vervanger van cobalt blue)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
      Allez jongens, 't is AQUA BLUE hé

(vervanger van cobalt blue)
      die kleurbenamingen bij porsche ...

bedankt

ik ben dus niet zo zot van aqua blue
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Er zijn redelijk wat nieuwe "speciale" kleuren beschikbaar, maar je ziet ze precies nooit, bvb Porsche racing green metallic.

Wit blijft blijkbaar DE kleur die men neemt op een GT3, begrijpelijk want het staat 'm goed.

Comment

• "Porsche Carrera GT painted Lamborghini Arancio Borealis by Porsche - a $20,000 paint job. Only model produced in this color sold by Porsche. Many imitations, but only 1 official."

Ma fak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk Berichten

"Porsche Carrera GT painted Lamborghini Arancio Borealis by Porsche - a $20,000 paint job. Only model produced in this color sold by Porsche. Many imitations, but only 1 official."

Ma fak
            Dat nu ook weer niet he
            Het staat hem wel nog best goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
              Dat nu ook weer niet he
              Het staat hem wel nog best goed.
              Neen idd , alleen die Techart CGT heeft ongeveer dezelfde kleur, voor de rest kan ik mij geen voor ogen halen .. En zoveel CGT's zijn er nu ook weer niet

Comment

"Porsche Carrera GT painted Lamborghini Arancio Borealis by Porsche - a $20,000 paint job. Only model produced in this color sold by Porsche. Many imitations, but only 1 official."

Ma fak
                Tsss ... Borealis ... ATLAS is de kleur! LOSER!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                  Er zijn redelijk wat nieuwe "speciale" kleuren beschikbaar, maar je ziet ze precies nooit, bvb Porsche racing green metallic.

Wit blijft blijkbaar DE kleur die men neemt op een GT3, begrijpelijk want het staat 'm goed.
                  ben niet zo kapot van wit op een GT3 ... ik zie liever schiefer, of zwart, of dat cobalt

Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                    Tsss ... Borealis ... ATLAS is de kleur! LOSER!!!
                    Aiai , gaat et em eens zegge ( ben niet zo thuis in Lambo kleuren , srry )

Comment

Aiai , gaat et em eens zegge ( ben niet zo thuis in Lambo kleuren , srry )
                      Neenee, het is Borealis maar hij had Atlas moeten nemen. Maarja, 't is ne Porschist hé ... die gasten maken ze alles wijs

Comment

Neenee, het is Borealis maar hij had Atlas moeten nemen. Maarja, 't is ne Porschist hé ... die gasten maken ze alles wijs
                        Aahzo atlas is de kleur van uwe? Is da die meerlagige kleur?

Comment

Aahzo atlas is de kleur van uwe? Is da die meerlagige kleur?
                          De mijne is idd Atlas wat een Murci kleur is. Borealis is de Gallardo kleur. Beide zijn meeaige (kwestie van ook op medeklinkers te besparen) maar Atlas is veel rijker/dieper qua kleur.

Comment

De mijne is idd Atlas wat een Murci kleur is. Borealis is de Gallardo kleur. Beide zijn meeaige (kwestie van ook op medeklinkers te besparen) maar Atlas is veel rijker/dieper qua kleur.
                            Zo leer ik ook nog eens iets bij sé Ik had het wel wat gevolgd in uw topic , toen het over de diverse oranje tinten ging , maar op foto zie ik nie echt het verschil, in't echt zal het wel duidelijker te zien zijn zekers

Comment

Zo leer ik ook nog eens iets bij sé Ik had het wel wat gevolgd in uw topic , toen het over de diverse oranje tinten ging , maar op foto zie ik nie echt het verschil, in't echt zal het wel duidelijker te zien zijn zekers
                              Toch wel ja

Comment

• Comment

ben niet zo kapot van wit op een GT3 ... ik zie liever schiefer, of zwart, of dat cobalt

http://pistonheads.com/sales/1348678.htm
                                  Op mobile staat er een te koop in schiefer.
                                  Man man, wat een lekkere kar!

Comment

die kleurbenamingen bij porsche ...

bedankt

ik ben dus niet zo zot van aqua blue
                                    Aqua blue, toch best een knappe kleur voor de GT3

Comment

• Comment

• Riviera

Comment

• echt, Riviera met zwarte velgen voor mij

Comment

Working...
                                          X