wow man, die LC van buitenaf gezien. Geschift Nikske wheelspin ook ni (al is da wel een beetje de bedoeling bij LC natuurlijk)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZo wil ik m'n RS! Wel met PFL spiegeltjes
(of gaat D. met uw kar naar de keuring?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk BerichtenGelijk maar verkeerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk BerichtenPorsche voor gevorderden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk snap nog altijd niet wat iedereen zo geweldig vindt aan die kleur (tenzij je er een hele Gulf stickerset op hangt)
En waarom ? Kleuren en smaken...
Rood is een sportieve tint, dit blauw ook, past gewoon op zo'n wagen
Comment
-
@ Turbofilmpje: Meer dan 1 G bij de start
Turbo klinkt sowieso al minder, maar die DKG maakt het nog platter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk snap nog altijd niet wat iedereen zo geweldig vindt aan die kleur (tenzij je er een hele Gulf stickerset op hangt)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtengij wilt echt niet door de keuring geraken hé
(of gaat D. met uw kar naar de keuring?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenGULF livery is lelijk imo.
En mijn naam is Herbert Flack.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenGULF livery is lelijk imo.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZo wil ik m'n RS! Wel met PFL spiegeltjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDat is 'm! Absoluut!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenZo, of zanzibar via Porsche exclusive?
Er zijn wel andere mooie mogelijkheden natuurlijk
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDus niet die?
Ik zie de gewone GT3 997.2 liever dan de RS, liefst in Nachtblau.
Comment
Comment