Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoeveel winst mee on track? Of is het vooral een leuk gadget dat veel geld kost? Mij lijkt het alleszins dat je al van héél goede huize moet komen om daar enig vooreel mee te halen.
Hoeveel winst mee on track? Of is het vooral een leuk gadget dat veel geld kost? Mij lijkt het alleszins dat je al van héél goede huize moet komen om daar enig vooreel mee te halen.
Geen idee, ik vermoed dat 't in het afremmen wel wat voordeel kan bieden, maar 't gadgetgehalte is hoogstwss van groter belang...
the Fuchs can be ordered as an option, and Porsche Exclusive will do whatever you want to the interior.However, the ducktail spoiler and roof are not, and will not, be available. And the biggest disappointment is that the Sport Classic’s single best component, its peachy chassis settings, cannot be specified on a regular Carrera. Even if you go for the Sport Chassis, you will not get a 911 as sweet as this.
Comment