Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
    Toerke, geen 996 van 2001 of ouder kopen, die hebben nogal wel eens problemen

zou ik niet doen ook

als ik ooit een Porsche koop , hoop ik toch van 1 te hebben die maximum 5 jaar oud is , en doordat het nog minimum 2 jaar zal duren ( denk ik ) zal het wel een 997 model zijn

Comment

• Ben aan sparen voor zo ene http://www.autojunk.nl/pix/show/133845/1

mijn droom 911/930 turbo wel enorm duur voor een auto die rond de 25J OUD IS

Comment

• Op www.mobile.de naar 997 GT3's aan 't kijken (pre-facelift)
        man man.. kga ermee stoppe
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Pff, dat doe ik ook al sinds ik 17 was, eerst 996 GT3's en nu 997's..
          Niet stoppen!! Het voordeel hierbij is dat, als je je vader niet overtuigd krijgt, je er harder van gaat werken.

Comment

• btw: mijn pa weet zelf al niet meer wat hij wil.. ik maak hem het enkel maar moeilijker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thaisho Bekijk Berichten
              Ben aan sparen voor zo ene http://www.autojunk.nl/pix/show/133845/1

mijn droom 911/930 turbo wel enorm duur voor een auto die rond de 25J OUD IS
              Om dan nog maar te zwijgen van alle bijkomende kosten & onderhoud

Comment

• Denk als je hem inschrijft als oldtimer het nog meevalt

Ik ben vertegenwoordiger als job en heb dusook een firmawagen en nog wagen als prive

Dus deze zou er komen puur uit liefde voor dit model (droom er al zo lang van maar een gezin 2 kids waarvan 1 dochter naar kokschool gaat , dus duur opleiding n huis etc doet steeds mijn droom uitstellen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thaisho Bekijk Berichten
                  Denk als je hem inschrijft als oldtimer het nog meevalt

Ik ben vertegenwoordiger als job en heb dusook een firmawagen en nog wagen als prive

Dus deze zou er komen puur uit liefde voor dit model (droom er al zo lang van maar een gezin 2 kids waarvan 1 dochter naar kokschool gaat , dus duur opleiding n huis etc doet steeds mijn droom uitstellen)
                  Da's zeker! Ik herinner mij nog dat 'Wannes' van dit forum een 964 Turbo had, en las ergens, wat ik mij nog vaag herinner, dat zo'n auto dan louter kwa kosten, onderoud e.d. na verloop van tijd echt enorm opliep. ( Zie eventueel zijn oude topic: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=23310 )

Comment

• Oude Turbo's zijn dan ook niet heel betrouwbaar hè...

Comment

• THX ALSEMI ge bent een schat

Comment

• Die oude turbo's (en 964 en vroeger in het algemeen) zijn potentiële moneypits.
                        Als je geen (substantiële) financiële reserves hebt of evt. zelf wat kunt sleutelen, moet je daar gewoon niet aan beginnen

Comment

• Heeft er al iemand foto's van de "SportDesign voorbumper/spoiler" die beschikbaar wordt op de 997/2 vanaf 11/2009? Of tekeningen van bij 't patentbureau o.i.d.?

Comment

• + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Heeft er al iemand foto's van de "SportDesign voorbumper/spoiler" die beschikbaar wordt op de 997/2 vanaf 11/2009? Of tekeningen van bij 't patentbureau o.i.d.?
                              Sportdesign? bedoel je de aerokit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                Sportdesign? bedoel je de aerokit?
                                Nope, er wordt vanaf 11/2009 een "SportDesign" voorbumper beschikbaar voor de 911. Zoals er al het (knappe) SportDesign pack was voor de 987/1 Boxster (voorbumper en achterbumper), en ook voor de 987/1 en 987/2 Cayman een SportDesign pack is (vaste achtervleugel en grotere frontspoilerlipjes).

Zie de Duitse CC. Is al aan te vinken, er komt 'n oogje (betekent dat je 't zeker zou moeten zien), maar de visualizer verandert niet.

Comment

• Nice, wist ik niet!
                                  Dus wat subtieler dan de aerokit?... ik zal Rennteam,Teamspeed,etc... in 't oog houden

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Zalige foto.

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                          knap

Comment

Working...
                                          X