Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar ze blijven zijn minst aantrekkelijke lijn fotograferen hé Op die manier wordt nog eens extra die enorme lengte benadrukt EN de veel te kleine velgen.
Ze mogen dan wel een 2-tal maten te klein zijn, het zijn iig de mooiste Porsche OEM velgen voor de Pana.
Maar ze blijven zijn minst aantrekkelijke lijn fotograferen hé Op die manier wordt nog eens extra die enorme lengte benadrukt EN de veel te kleine velgen.
Ze mogen dan wel een 2-tal maten te klein zijn, het zijn iig de mooiste Porsche OEM velgen voor de Pana.
Ik vind de andere toch mooier eigenlijk. Mochten die een maat of 2 groter zijn zou ik ze niet veranderen.
Love it ! Gisteren in Düsseldorf eens eentje van heel dichtbij kunnen bewonderen, prachtig! En toen werd mijn concentratie verstoord door een Ferrari california die de hele Königsallee bijeen schreeuwde, wat een geluid! en best nog wel mooi in het echt ..
Haha , ik heb dit ook geschreven met in mijn achterhoofd deze reactie van u Komt misschien omdat het donker was , maar dat was het eerste wat in mij opkwam, dat hij er best nog wel goed uitzag .. Misschien maakt het geluid dat hij produceert ook veel goed
Comment