Oorspronkelijk geplaatst door Rami
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDen andere
Meer dan '' zet jij hier ook ni he
2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Comment
-
Ik denk dat een GT3 op 70% rijden onmogelijk is zonder circuitlicentie en jaren ervaring.
Ik denk dat een 997 rijden op 70% onvoorstelbaar werken is. Ik zou nooit durven beweren dat ik dat kan.
Maar ik denk ook dat je op de openbare weg niet boven de 30% oid geraakt bij zo'n wagens. Zelf dat lijkt me al veel.
Allow me to edit: als je de verkeersregels min of meer respecteert.
Er bestaan baantjes in de Ardennen of in de Eifelstreek waar het zeer fijn knallen is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDat zeg ik niet hé .
Je moet men woorden niet verdraaien .
Waarop fundeer jij je mening, op ervaring of op zaken die je gelezen hebt? Vermoedelijk het laatste en daar is helemaal niets mis mee, maar dan hoef je niet laten uit te schijnen alsof je ervaring hebt met Turbo's/GT3's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenAlex, voel je nu toch eens altijd niet zo aangevallen. Telkens jij commentaar krijgt staan er meteen 2pagina's vol.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenEr bestaan baantjes in de Ardennen waar het zeer fijn knallen is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenIk denk dat een GT3 op 70% rijden onmogelijk is zonder circuitlicentie en jaren ervaring.
Ik denk dat een 997 rijden op 70% onvoorstelbaar werken is. Ik zou nooit durven beweren dat ik dat kan.
Maar ik denk ook dat je op de openbare weg niet boven de 30% oid geraakt bij zo'n wagens. Zelf dat lijkt me al veel.
Allow me to edit: als je de verkeersregels min of meer respecteert.
Er bestaan baantjes in de Ardennen of in de Eifelstreek waar het zeer fijn knallen is.
Ik begrijp dat je bedoelt dat een GT3 z'n potentieel vééél verder rijkt dan 99% van z'n eigenaars, absoluut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenLook who's talking!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenI get your point, maar is dat niet overdreven? 70% naar mijn mening is binnen z'n gripgrens, weg van de limiet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDat is inderdaad wat ik gelezen heb, en zoals ik zei: Ook al is de Turbo van een heeel ander orde dan de onze. Het gaat gewoon allemaal veel te makkelijk, wat moet dat dan niet bij een Turbo zijn ?
Ik denk niet dat iemand dat kan ontkennen. In de Turbo moet je enkel (hard) werken als je hem echt op de limiet rijdtOorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDenk je dat een GT3 moeilijk te rijden is op 70%?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenNiet als je het clubsportpakket neemt van 4.560,45 Euro!
Het clubsportpakket is "gratis", MAAR je moet wel de kuipjes van 4560,45 euro erbij nemen dan
Porsche-logica
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenSad but true, ik had er zelf nog niet bij stilgestaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenVraagje, iedereen spreekt over de Turbo en GT3 maar wat doet zo'n GT2 eigenlijk?
Bedoel wel als je deze op track zet naast een GT3 bijvoorbeeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenVraagje, iedereen spreekt over de Turbo en GT3 maar wat doet zo'n GT2 eigenlijk?
Bedoel wel als je deze op track zet naast een GT3 bijvoorbeeld.
in theorie zou die rapper moeten zijn, of het in de praktijk lukt is een andere vraag want PAKKEN moeilijker te rijden.
Comment
Comment