Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
    Hij is 100 000 duurder en heeft 2 turbo's, wat denk je?
    Ik weet het niet en daarmee mijn vraag
    Die GT2 is wel de mooiste Porsche ooit gemaakt in mijn ogen

Comment

• Komt er nog een aanpassing van de GT2? Hij staat nl. al een tijdje niet meer op de cc van Porsche.

Comment

• Widowmaker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
          Komt er nog een aanpassing van de GT2? Hij staat nl. al een tijdje niet meer op de cc van Porsche.
          Vermoedelijk wel, het zal de laatste facelift van de 997 worden, ook de turbo heeft een facelift gekregen, recentelijk. In 2011 is 't aan de 991.

Comment

• dit blijft één van de dikste die ik dit jaar gezien heb

Comment

• Die bodykit + velgen.

Comment

• Ook niet mijn ding...
                1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                  Ik ben nie zo een ruziemaker of betweter ik lees rustig mee en geniet
                  +1
                  rasta man, gooo with the flowww

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                    Komt er nog een aanpassing van de GT2? Hij staat nl. al een tijdje niet meer op de cc van Porsche.
                    Er is ook nog sprake van een GT2 RS...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                      dit blijft één van de dikste die ik dit jaar gezien heb

Dat voor en zijkant waren irl best wel impressif, maar die achterkant is ronduit lelijk...

Comment

• De "eigenaar" van deze Porsche kwam wat ruzie maken toen ik deze foto nam vannacht .
                        Ik vroeg of hij schrik had dat zijn vrouw deze foto ging zien misschien en zo ging weten waar hij vannacht zat ?

Comment

• Porsches met hunne motor vanvoor zijn zo geil
                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                          1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                            De "eigenaar" van deze Porsche kwam wat ruzie maken toen ik deze foto nam vannacht .
                            Ik vroeg of hij schrik had dat zijn vrouw deze foto ging zien misschien en zo ging weten waar hij vannacht zat ?

Had vast met de Z-platen te maken, of was je nr de hoeren geweest

Comment

• ZZ is idd enkel voor testritten dacht ik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                Had vast met de Z-platen te maken, of was je nr de hoeren geweest

Neen niet de hoeren ,
                                wel een danscafe waar veel alleenstaande vrouwen de donderdagavond op jacht gaan en waar dus veel manneen eens komen loeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                  ZZ is idd enkel voor testritten dacht ik?
                                  Aan zijn manieren te zien dat hij binnen had denk ik wel dat hij graag een testrit wilde scoren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                    Aan zijn manieren te zien dat hij binnen had denk ik wel dat hij graag een testrit wilde scoren
                                    tis weer vrijdag bij Toerke zenne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                      tis weer vrijdag bij Toerke zenne

Gisteren was het donderdag

Aa neen , het was na 12uur dus we waren toch al vrijdag

Comment

• Jammer van die automaat, lijkt me echt bagger.
                                        1991 Mazda MX-5 NA
                                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Working...
                                        X