Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenInderdaad!!!
Maar waar zit dan dat prijsverschil?
Is dit hetzelfde chasis en ophanging als een GT3?
De GT3 heeft het chassis van een Carrera2 en de GT3 RS evenals de GT2 hebben het bredere chassis van de Carrera4. De ophanging zal niet dezelfde zijn aangezien het verschil in koppel door de 2 turbo's wel vrij groot zal zijn. Verschil in vermogen: 530pk ipv 415pkvd MKI GT3 (435pk vd MKII GT3).
Niet voor niets de "Widowmaker" genoemd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenDoe mij dan toch maar de linkse! Puur op basis van looks en sound
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenZolang je geen clubsportpakket nam was dat mogelijk zeker?
Btw, mis je die van u niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Geweldig in 't zwart, met zwarte velgjes . Hij oogt bruter dan de GT-R imo.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenNiet voor niets de "Widowmaker" genoemd.
Helaas kan ik dat niet zelf bevestigen, heb met geen van beide modellen ooit zelf een meter gereden... Ik zou zo graag, nochtans. Een 996 GT2 lijkt me op 't lijf geschreven : ik houd van enorme uitdagingen, producten die een techniek vereisen en een steile leercurve voorschotelen, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk zou zo graag, nochtans. Een 996 GT2 lijkt me op 't lijf geschreven : ik houd van enorme uitdagingen, producten die een techniek vereisen en een steile leercurve voorschotelen, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEr zijn goedkopere manieren om het jezelf moeilijk te maken op circuit
Maar het is wél een auto die - als je 'm stap voor stap aanpakt en jezelf de tijd geeft om 'm te leren - mee evolueert en de rijtechniek en -ervaring van een amateurpiloot zoals wij zal vermoedelijk nooit de capaciteiten van zo'n auto ontgroeien.
Feit: een Lotus Exige 260 Cup is zo mogelijks moeilijker, en kost een schijntje vergeleken met de nieuwprijs van een GT2. Maar het is ook een andere beleving.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk zou zo graag, nochtans. Een 996 GT2 lijkt me op 't lijf geschreven : ik houd van enorme uitdagingen, producten die een techniek vereisen en een steile leercurve voorschotelen, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichtenklinkt verschrikkelijk sterk als een prof, ge zijt toch een prof he?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichtenervaring van een amateurpiloot zoals wijOorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichtenklinkt verschrikkelijk sterk als een prof, ge zijt toch een prof he?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichtenklinkt verschrikkelijk sterk als een prof, ge zijt toch een prof he?Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenVroeger economie en Frans. Tegenwoordig L.O.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenDoe mijn maar de GT-R, die plat geslagen käfer mogen ze houden.
Maar ik vind de "platgeslagen käfer" toch een pak mooier dan de jap, zeker in deze bad boy trim.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
*saved*
O ja, links aub.
*saved*
*set as background *2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment