Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Porsche OEM manufacturing program, by Eisenmann GmbH.

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Vorige week kennisgemaakt met zo'n robot. Dindsdag ook programmeren, de maks!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

Doe mij dan toch maar de linkse! Puur op basis van looks en sound

Comment

• Aaaaaaaaa!!!
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
              Inderdaad!!!
              Maar waar zit dan dat prijsverschil?
              Is dit hetzelfde chasis en ophanging als een GT3?
              Ik dacht van niet, correct me if i'm wrong, maar:

De GT3 heeft het chassis van een Carrera2 en de GT3 RS evenals de GT2 hebben het bredere chassis van de Carrera4. De ophanging zal niet dezelfde zijn aangezien het verschil in koppel door de 2 turbo's wel vrij groot zal zijn. Verschil in vermogen: 530pk ipv 415pkvd MKI GT3 (435pk vd MKII GT3).
              Niet voor niets de "Widowmaker" genoemd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                Doe mij dan toch maar de linkse! Puur op basis van looks en sound
                Ik sluit me VOLLEDIG aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                  Zolang je geen clubsportpakket nam was dat mogelijk zeker?

Btw, mis je die van u niet?
                  Denniske, late reply: nee

Comment

Even vergeten te melden: voor mij de GT3, maar dat zal geen verrassing zijn zeker?
                    Geweldig in 't zwart, met zwarte velgjes . Hij oogt bruter dan de GT-R imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
                      Niet voor niets de "Widowmaker" genoemd.
                      Dat betreft dan voornamelijk de 996 GT2, wiens titel erg snel op basis van louter genetische redenering wordt doorgegeven aan de 997 GT2. Nochtans zou dit niet volledig terecht zijn, de GT2 blijft een auto waar je best met wat (spreekwoordelijke) bagage achter 't stuur kruipt, maar de 997 GT2 heeft af fabriek een uitschakelbaar PSM (ESP), en zou niet zo bruusk zijn als de 996 GT2.

Helaas kan ik dat niet zelf bevestigen, heb met geen van beide modellen ooit zelf een meter gereden... Ik zou zo graag, nochtans. Een 996 GT2 lijkt me op 't lijf geschreven : ik houd van enorme uitdagingen, producten die een techniek vereisen en een steile leercurve voorschotelen, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Ik zou zo graag, nochtans. Een 996 GT2 lijkt me op 't lijf geschreven : ik houd van enorme uitdagingen, producten die een techniek vereisen en een steile leercurve voorschotelen, ...
                        Er zijn goedkopere manieren om het jezelf moeilijk te maken op circuit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Er zijn goedkopere manieren om het jezelf moeilijk te maken op circuit
                          Zo kan je 't ook bekijken.

Maar het is wél een auto die - als je 'm stap voor stap aanpakt en jezelf de tijd geeft om 'm te leren - mee evolueert en de rijtechniek en -ervaring van een amateurpiloot zoals wij zal vermoedelijk nooit de capaciteiten van zo'n auto ontgroeien.

Feit: een Lotus Exige 260 Cup is zo mogelijks moeilijker, en kost een schijntje vergeleken met de nieuwprijs van een GT2. Maar het is ook een andere beleving.

Comment

Ik zou zo graag, nochtans. Een 996 GT2 lijkt me op 't lijf geschreven : ik houd van enorme uitdagingen, producten die een techniek vereisen en een steile leercurve voorschotelen, ...
                            klinkt verschrikkelijk sterk als een prof, ge zijt toch een prof he?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                              Vroeger economie en Frans. Tegenwoordig L.O.

Comment

ervaring van een amateurpiloot zoals wij
                                Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                boven uw post

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                                  Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Vroeger economie en Frans. Tegenwoordig L.O.
                                  You rang m'lord?

Comment

*saved*

O ja, links aub.

Comment

Doe mijn maar de GT-R, die plat geslagen käfer mogen ze houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                        Doe mijn maar de GT-R, die plat geslagen käfer mogen ze houden.
                                        Ik vind de GT-R, zoals wel vaker wordt gezegd, te klinisch .. De GT3 is sowieso de betere driver's car, wat niet wil zeggen dat ik de GT-R niet dik vind, integendeel!
                                        Maar ik vind de "platgeslagen käfer" toch een pak mooier dan de jap, zeker in deze bad boy trim.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

*saved*

O ja, links aub.
                                          Same here!
                                          *saved*
                                          *set as background *

Comment

Working...
                                          X