Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Add laptime for Hockenheim ShortThe Hockenheimring Baden-Württemberg is an automobile racing track situated near the town of Hockenheim in Baden-Württemberg, Germany. Amongst other motor racing events, it holds the annual Formula One German Grand Prix. Situated in the Rhine valley, the circuit is completely flat, without any changes in elevation.
The "Hockenheim Short" configuration is used by popular German car magazine "Sport Auto" in their infamous "Super-tests". That's why this is the most popular racetrack in fastestlaps.com with more then 300 lap times.Lap Times (45
Add laptime for TsukubaThe Tsukuba Circuit is a famous race track located in Shimotsuma, a neighboring city of Tsukuba, Japan. It is 2,070 metres (1.29 mi) long, has 32 pits and the longest straight is 437 metres (0.272 mi) long. The track was established in 1966 with the aim of attracting young people to participate in motor sports but was not actually built until 1970. These days an event is held every week. The track has a large variation in corners ranging from wide sweepers to hairpins, testing drivers and their vehicles. There is room for 8500 spectators at the track, 3000 in the stands, 5000 on lawn seats and a further 500 standing over the pits. There is a small chicane corner that is used for motorcycle racing only.Lap Times (236)
Add laptime for Top Gear TrackTop Gear track is Dunsfold airfield based raceway setup developed by Lotus and used by BBC to film popular motoring show "Top Gear". All lap times are performed by the same driver - The Stig. Anonymous professional racing driver.Lap Times (155)
Deze voorbeeld lijst heb ik gewoon "geplukt" in volgorde van circuit dus zonder enige bijbedoeling of wat dan ook. Alleen de Nordschleife heb ik overgeslagen dus.... ik neem geen standpunt maar miss basis om eens wat meningen te spuien. Het blijft tenslotte een forum.
Als je tijden vergelijkt zouden we moeten gaan kijken naar verschillende tracks, bij voorkeur door dezelfde rijder(s) en niet de tijden op de Nordschleife. Hier zijn de bedrijven zelf mee gemoeid en het is al genoeg discussie over hoe de wagens (en met wie) ze aan de start komen.
Zal eens wat rondneuzen, hier alvast een voorbeeld. Met als winnaar een Lambo
mensen, again, vat het toch allemaal es nie zo serieus op
rami komt hier es wa van zijn "straffe" uitspraken doen en half het forum is ermee weg en staat op zijne kop :') ik wil echt zijne smile es zien als em al die reacties hier leest
Honda Civic Type R EP3 - 200pk Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
rami komt hier es wa van zijn "straffe" uitspraken doen en half het forum is ermee weg en staat op zijne kop :') ik wil echt zijne smile es zien als em al die reacties hier leest
Haha , dat is toch net tof, beetje discussie in de keet
Volgend jaar ne set semi's onder mijn kar en ik rijd ulle allemaal verloren met mijne P pour les pauvres, avec toit.
Den ene met een rijstkar waar ze Deep Blue hebben moeten inbouwen om da wa vooruit te doen gaan, den andere met een mislukte motorlayout waar ze 40 jaar voor nodig hebben gehad om da wa baan te laten houden.
Da's normaal. Da's omdat ge genen "echte" Porschist zijt.
Nen "echte " Porschist kan dit niet anders dat "vet, retecool, de max, super, schitterend, krimineel, neig, keifak, OMG!" vinden.
Da's normaal. Da's omdat ge genen "echte" Porschist zijt.
Nen "echte " Porschist kan dit niet anders dat "vet, retecool, de max, super, schitterend, krimineel, neig, keifak, OMG!" vinden.
Ik vind nog dat er een sticker van de "The Alpine touch" op mag.
Comment