Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik vind het een geweldige auto, jammer dat ze al uitverkocht zijn..... 200k was toch een koopje.
De kerel op de IAA wist mij te vertellen dat alle 250 stuks op 10 dagen na de bekendmaking verkocht waren prachtige wagen, vooral die sound (net als elke Porsche).
Het is wel echt een porschisten-model, fuchsachtige velgen, ducktailtje mooi staaltje historie in verwerkt.
Ik was op foto niet echt fan van de achterlichten maar vond ze in het echt wel mooi.
Neeje, zodanig veel karakter dat die typische karaktertrek en grenzeloos mooie design steeds weer terug komt, in elke 911.... de onvergelijkbare sensatie, de tijdloze welvingen, de sexy heupen, steeds opnieuw dat exclusieve gevoel en die rotsvaste elegantie...zeg nu zelf, de 911 is niet alleen een icoon maar ook "une oeuvre d'art"....om nog maar te zwijgen van de aantrekkingskracht op vrouwen en de onvermijdbare natte slipjes van de co-pilotes.....zoiets kan alleen in een 911 ! Big cohones dus....
Je hebt natuurlijk ook bepaalde aziatische auto's die geen voorganger hebben en die ook geen opvolger zullen hebben, bij gebrek aan...
Hi five
Haha Bernie zalig, al zal ik hopelijk zelf wel pilote zijn ipv co-pilote Ik ben waanzinnig jaloers op je laatste aankoop, heb hem testgereden en vond hem FENOMENAAL!
Volgend jaar ne set semi's onder mijn kar en ik rijd ulle allemaal verloren met mijne P pour les pauvres, avec toit.
Den ene met een rijstkar waar ze Deep Blue hebben moeten inbouwen om da wa vooruit te doen gaan, den andere met een mislukte motorlayout waar ze 40 jaar voor nodig hebben gehad om da wa baan te laten houden.
Haha Bernie zalig, al zal ik hopelijk zelf wel pilote zijn ipv co-pilote Ik ben waanzinnig jaloers op je laatste aankoop, heb hem testgereden en vond hem FENOMENAAL!
De 997 Targa 4S testrit was inderdaad heerlijk! En we hebben bewezen dat er comfortabel 3 man in kan. Wel één TIP! Doe dat panoramisch dak niet open als er een passagier achteraan zit. Want die is de kop in
Het waren eigenlijk twee porsches las ik net. de eerste van michael bay (regisseur) zelf en de tweede (gebruikt in de race in de finale) was een huurwagen. Blijkbaar valt het op omdat het porsche logo soms verdwijnt in het interieur (was een optie). hier is 1 vd twee de welke weet ik niet. In ieder geval zijn ze beiden de 3.6 en niet de 3.6s (die zijn blijkbaar allemaal in polar silver gespoten).
Hij komt toch veel in beeld vind ik, intro + girl on the sidewalk scene en dan de finale tegen de valse AC cobra.
De 997 Targa 4S testrit was inderdaad heerlijk! En we hebben bewezen dat er comfortabel 3 man in kan. Wel één TIP! Doe dat panoramisch dak niet open als er een passagier achteraan zit. Want die is de kop in
Dankzij wie vergeet je te vertellen, geen dank voor de testritten en geen dank om dat dak tegen je hoofd te laten schuiven, nogmaals mijn excuses. Ik herkende dat knopje niet en wou het eens proberen
Wel een topbak die Targa 4S, wat een vertrouwen geeft die wagen! Met handbak... Alles voelde zo juist aan! Bijna even goed als Maserati
Nee serieus, kijk nr de MkI : de RS'en dalen minstens zoveel in waarde als de gewone
Ik denk dat er ook minder MkII zullen verkocht worden tov MkI, de volgende 911 komt al stilaan in beeld (al is dit misschien net een reden om wel te kopen nu, met al die strenger wordende normen weet je maar nooit )
Nee serieus, kijk nr de MkI : de RS'en dalen minstens zoveel in waarde als de gewone
Ik denk dat er ook minder MkII zullen verkocht worden tov MkI, de volgende 911 komt al stilaan in beeld (al is dit misschien net een reden om wel te kopen nu, met al die strenger wordende normen weet je maar nooit )
De huidige wordt veel exclusiever dan de mk.I, dat vertaalt zich ook in de restwaarde hé.. Kijk naar 't waardebehoud van een 996 RS, die gaan nu nog steeds dik €90.000 terwijl de gewone 996 GT3 rond de €60k moet vangen...
Dat staat geheel los van 't feit dat zo'n RS nog eens zo indrukwekkend is
Comment