Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• als je wilt weten hoe de 964 turbo 3.6 eruit ziet, kijk Bad Boys 1.
    Ineens een goed excuus om hem nog eens te bekijken.

Comment

• Ook al is dat lekker beest misschien nog geen 20 seconden in beeld en was dat geen Turbo S... ?

U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
        ik vind het een geweldige auto, jammer dat ze al uitverkocht zijn..... 200k was toch een koopje.
        De kerel op de IAA wist mij te vertellen dat alle 250 stuks op 10 dagen na de bekendmaking verkocht waren prachtige wagen, vooral die sound (net als elke Porsche).
        Het is wel echt een porschisten-model, fuchsachtige velgen, ducktailtje mooi staaltje historie in verwerkt.
        Ik was op foto niet echt fan van de achterlichten maar vond ze in het echt wel mooi.

Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk Berichten
        Neeje, zodanig veel karakter dat die typische karaktertrek en grenzeloos mooie design steeds weer terug komt, in elke 911.... de onvergelijkbare sensatie, de tijdloze welvingen, de sexy heupen, steeds opnieuw dat exclusieve gevoel en die rotsvaste elegantie...zeg nu zelf, de 911 is niet alleen een icoon maar ook "une oeuvre d'art"....om nog maar te zwijgen van de aantrekkingskracht op vrouwen en de onvermijdbare natte slipjes van de co-pilotes.....zoiets kan alleen in een 911 ! Big cohones dus....

Je hebt natuurlijk ook bepaalde aziatische auto's die geen voorganger hebben en die ook geen opvolger zullen hebben, bij gebrek aan...

Hi five
        Haha Bernie zalig, al zal ik hopelijk zelf wel pilote zijn ipv co-pilote Ik ben waanzinnig jaloers op je laatste aankoop, heb hem testgereden en vond hem FENOMENAAL!

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Volgend jaar ne set semi's onder mijn kar en ik rijd ulle allemaal verloren met mijne P pour les pauvres, avec toit.

Den ene met een rijstkar waar ze Deep Blue hebben moeten inbouwen om da wa vooruit te doen gaan, den andere met een mislukte motorlayout waar ze 40 jaar voor nodig hebben gehad om da wa baan te laten houden.
        Héhé, I can't wait
        Last edited by ; 19/12/2009, 17:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lady 911 Bekijk Berichten
          Haha Bernie zalig, al zal ik hopelijk zelf wel pilote zijn ipv co-pilote Ik ben waanzinnig jaloers op je laatste aankoop, heb hem testgereden en vond hem FENOMENAAL!
          De 997 Targa 4S testrit was inderdaad heerlijk! En we hebben bewezen dat er comfortabel 3 man in kan. Wel één TIP! Doe dat panoramisch dak niet open als er een passagier achteraan zit. Want die is de kop in

Last edited by Alfa-Beemer; 19/12/2009, 17:37.
          U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
            Ook al is dat lekker beest misschien nog geen 20 seconden in beeld en was dat geen Turbo S... ?

The babe on the sidewalk.

Comment

• @alfa - beemer

Het waren eigenlijk twee porsches las ik net. de eerste van michael bay (regisseur) zelf en de tweede (gebruikt in de race in de finale) was een huurwagen. Blijkbaar valt het op omdat het porsche logo soms verdwijnt in het interieur (was een optie).
              hier is 1 vd twee de welke weet ik niet. In ieder geval zijn ze beiden de 3.6 en niet de 3.6s (die zijn blijkbaar allemaal in polar silver gespoten).

Hij komt toch veel in beeld vind ik, intro + girl on the sidewalk scene en dan de finale tegen de valse AC cobra.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                The babe on the sidewalk.
                Babe? Welke babe? Ik zie alleen 2 benen met wat lijf erop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                  Babe? Welke babe? Ik zie alleen 2 benen met wat lijf erop.

Ze heeft zelfs geen borsten ...
                  Daar moet minimum een dikke D aanhangen

Comment

• hangt een D aan, alleen niet zo goed te zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                      De 997 Targa 4S testrit was inderdaad heerlijk! En we hebben bewezen dat er comfortabel 3 man in kan. Wel één TIP! Doe dat panoramisch dak niet open als er een passagier achteraan zit. Want die is de kop in

Dankzij wie vergeet je te vertellen, geen dank voor de testritten en geen dank om dat dak tegen je hoofd te laten schuiven, nogmaals mijn excuses. Ik herkende dat knopje niet en wou het eens proberen

Wel een topbak die Targa 4S, wat een vertrouwen geeft die wagen! Met handbak... Alles voelde zo juist aan! Bijna even goed als Maserati

Comment

• De bus

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Haha, deze is leuk
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• pfff

Comment

• Photoshop ? Of toch al een RS zonder stickers ?

Comment

• Photoshop, maar hij is te verkrijgen zonder decals hé. En je kan ze natuurlijk zelf makkelijk verwijderen...

Comment

• Dacht 't wel...

Mmmm, een "gewone" zal volstaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                    Dacht 't wel...

Mmmm, een "gewone" zal volstaan
                                    Denk aan de herverkoopwaarde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                      Denk aan de herverkoopwaarde
                                      Denk aan de aanschafprijs

Nee serieus, kijk nr de MkI : de RS'en dalen minstens zoveel in waarde als de gewone

Ik denk dat er ook minder MkII zullen verkocht worden tov MkI, de volgende 911 komt al stilaan in beeld (al is dit misschien net een reden om wel te kopen nu, met al die strenger wordende normen weet je maar nooit )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                        Denk aan de aanschafprijs

Nee serieus, kijk nr de MkI : de RS'en dalen minstens zoveel in waarde als de gewone

Ik denk dat er ook minder MkII zullen verkocht worden tov MkI, de volgende 911 komt al stilaan in beeld (al is dit misschien net een reden om wel te kopen nu, met al die strenger wordende normen weet je maar nooit )
                                        De huidige wordt veel exclusiever dan de mk.I, dat vertaalt zich ook in de restwaarde hé.. Kijk naar 't waardebehoud van een 996 RS, die gaan nu nog steeds dik €90.000 terwijl de gewone 996 GT3 rond de €60k moet vangen...

Dat staat geheel los van 't feit dat zo'n RS nog eens zo indrukwekkend is

(ja ik geef graag andermans geld uit )

Comment

Working...
                                        X