Dus, de lucht is voor de turbo's bedoelt
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDus, de lucht is voor de turbo's bedoelt
om de lucht te koelen ja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDus, de lucht is voor de turbo's bedoelt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk BerichtenEen intercooler zit tussen de turbo en het inlaatspruitstuk -correct me if I'm wrong. De lucht die door de openingen gaat waar ik op doelde (die side vents) gaat niét door de turbo hé ... Daar gaan de uitlaatgassen door ... Met de lucht die door die gaten gaat wordt de samengeperste lucht van de turbo afgekoeld
laat ook maar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDat is ongeveer ook wat ik er van begrijp ja, maar het is toch voor de turbo's, dus...
laat ook maar
Het is voor de intercoolers, en enkel turbomodellen hebben die.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenHet is niét voor de turbo's!
Het is voor de intercoolers, en enkel turbomodellen hebben die.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenAwelja, dan is het toch onrechtstreeks omdat die modellen turbo's hebben?
Ahja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenSasse vraagt waarvoor die sidevents dienen en jouw antwoord is dus: 'omdat die turbo's hebben'?
Ahja.
Juist?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenExact deze? LHD?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenNeen, die gaten zitten daar omdat de mensen anders niet zouden weten dat je met een turbo rijdt.
Al daan sho!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenTenzij er nog een LHD zanzibar 996-1 met Manthey-mods bestaat ...
Neemt niet weg dat 't leuk is dat er op PH goedkopere LHD GT3's tevoorschijn komen, ik hou de site alvast in 't oog voor binnen een jaar of 5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenOp mobile.de staan er al 3 dus ik vermoed van wel..
Neemt niet weg dat 't leuk is dat er op PH goedkopere LHD GT3's tevoorschijn komen, ik hou de site alvast in 't oog voor binnen een jaar of 5
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenNeen, die gaten zitten daar omdat de mensen anders niet zouden weten dat je met een turbo rijdt.
Al daan sho!
Comment
Comment