Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
    DE vraag is wel of een verkoper van een GT3 iets zou hebben aan een Daggieteelbal
    DE vraag is of je al nagedacht hebt hoe je mk.I spiegels op je mk.II gaat plaatsen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
      *Spritz*

Veel dikker dan de Mk1 imo.
      I agree!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        I agree!
        Dan vind ik de MKI toch nog mooier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
          Mag dat zo'n kenteken sticker. ?

Comment

• .. nog over een pic van de zwarte GT2 gestruikeld op een andere site

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
              Mag dat zo'n kenteken sticker. ?
              een sticker mag wel, deze niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                een sticker mag wel, deze niet
                Verkeerde maatvoering zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                  DE vraag is of je al nagedacht hebt hoe je mk.I spiegels op je mk.II gaat plaatsen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
                    .. nog over een pic van de zwarte GT2 gestruikeld op een andere site

Damn

Comment

• GT2 zegt mij eigenlijk niets, GT3 > all

Atmo > Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichten
                        Ik weet dat ik er veel tegen hun kar ga rijden, maar ik vind er niks aan, aan dat Riviera
                        Ik ook ni.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                          GT2 zegt mij eigenlijk niets, GT3 > all

Atmo > Turbo
                          De looks van de GT2 vind ik pakken geslaagder dan die van de GT3. Knapste 997 GT3 is imho de Mk1.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Moest dat nu een straightforward swap zijn, geef toe dat 't qua looks toch op z'n minst het overwegen waard is?

Comment

Moest dat nu een straightforward swap zijn, geef toe dat 't qua looks toch op z'n minst het overwegen waard is?
                                Stoort me in het geheel niet eigenlijk. Is me nooit opgevallen tenzij je er op gaat letten. Op Ecuyers stond MacHedge daar met zijn facelift Cayman S. Knappe kar maar het is zelfs geen seconde opgekomen in mijn hoofd van "he kijk die spiegels".

Raar maar waar

Comment

Stoort me in het geheel niet eigenlijk. Is me nooit opgevallen tenzij je er op gaat letten. Op Ecuyers stond MacHedge daar met zijn facelift Cayman S. Knappe kar maar het is zelfs geen seconde opgekomen in mijn hoofd van "he kijk die spiegels".

Raar maar waar
                                  Ik wou dat ik 't zelfde kon zeggen... Ik zit daar constant naar te loeren

Comment

Ik wou dat ik 't zelfde kon zeggen... Ik zit daar constant naar te loeren
                                    Nuja, je past hier dan wel perfect, met al die nummerplaathouder-,zijspiegel- en stickerplaatfetishisten

Comment

Nuja, je past hier dan wel perfect, met al die nummerplaathouder-,zijspiegel- en stickerplaatfetishisten
                                      Hij heeft eerder een kleurvanzijnuitlaatfetish

Comment

't Zou maar erg zijn, 16.000 posts op een forum waar ik niet thuishoor hé!

Comment

't Zou maar erg zijn, 16.000 posts op een forum waar ik niet thuishoor hé!
                                          I win

Comment

Working...
                                          X