Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten*Spritz*
Veel dikker dan de Mk1 imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenI agree!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenMag dat zo'n kenteken sticker. ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichteneen sticker mag wel, deze niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDE vraag is of je al nagedacht hebt hoe je mk.I spiegels op je mk.II gaat plaatsen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten.. nog over een pic van de zwarte GT2 gestruikeld op een andere site
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk BerichtenIk weet dat ik er veel tegen hun kar ga rijden, maar ik vind er niks aan, aan dat Riviera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenGT2 zegt mij eigenlijk niets, GT3 > all
Atmo > Turbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenMoest dat nu een straightforward swap zijn, geef toe dat 't qua looks toch op z'n minst het overwegen waard is?
Raar maar waar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenStoort me in het geheel niet eigenlijk. Is me nooit opgevallen tenzij je er op gaat letten. Op Ecuyers stond MacHedge daar met zijn facelift Cayman S. Knappe kar maar het is zelfs geen seconde opgekomen in mijn hoofd van "he kijk die spiegels".
Raar maar waar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk wou dat ik 't zelfde kon zeggen... Ik zit daar constant naar te loeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenNuja, je past hier dan wel perfect, met al die nummerplaathouder-,zijspiegel- en stickerplaatfetishisten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenNuja, je past hier dan wel perfect, met al die nummerplaathouder-,zijspiegel- en stickerplaatfetishisten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten't Zou maar erg zijn, 16.000 posts op een forum waar ik niet thuishoor hé!
Comment
Comment