Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenzijn beruchte money-pits zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten30k is wel verdacht goedkoop voor een 996 4S, die hangen toch nog makkelijk rond de 40-50k met die kmstand ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenHeeft er dan een 996 Targa bestaan?2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenEcht waar?
Zeldzaam zeker?
Hij had die daarna verkocht voor eene goeie prijs maar de laatste week dat hem had is hem tegen eene boom geknalt en den auto perte totale
rijd nu rond met een M52012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenEcht waar?
Zeldzaam zeker?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/se...=&usedCarSeals=
Comment
-
Stoelkeuze GT3
Uit vroegere ervaring ( 64 RS) zou ik persoonlijk kiezen voor de blote "racekuipjes"!
Bij het instappen metteen het racegevoel
Met slechts één klein minpuntje nl het in- en uitstappen in kostuum was niet jedat, en komt wat lullig over.
Lange ritten vallen nog mee (zit trouwens in m'n Vito ook met comfort kuipzitjes).
MAAR, uit de vele negatieve commentaren van mijn bijzitters en vooral van 't vrouwke weet ik dat "cozitten" in zo'n stoel allesbehalve plezant is!!!
DE discussie in mijn zoektocht naar een GT3 MKI! (...RS )
Een optie is natuurlijk een sportstoel incl "poepchauffage" , is nog zo'n gestelde voorwaarde door 't vrouwke lief, als co te plaatsen.
Is de keuze de GT3 enkel als trackcar te gebruiken = weg probleem
Niet in mijn geval! Maar een GT3 met sportstoelen...'k weet het niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIs er iets waar jij niet rock solid in zat, met die derrière?
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenGilles kan enorm koel zijn!
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenma nee joh, die wil gewoon VEEEEEEEEEL knopkes om instellingen mee te veranderen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAh. Den Bert zei in m'n handschoenkastje, of daarachter. Had al half dat ding uiteen gevezen, bena. Niks te vinden.
Iemand een idee welke plon ik moet uittrekken, trouwens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAh. Den Bert zei in m'n handschoenkastje, of daarachter. Had al half dat ding uiteen gevezen, bena. Niks te vinden.
Als je het deksel van de zekeringskast eraf haalt staat in de binnenkant normaal gezien wel een sticker met de functies van de zekeringen. Gewoon de juiste uitzoeken dan.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenMeestal heb je een zekeringskast in het interieur en een in het motorcompartiment. Kijk eens in het motorcompartiment, zit 'ie daar niet tussen, dan moet je zoeken in het interieur naar een andere zekeringskast. Je kan bv zoeken naast voetencompartiment van de bestuurder, in de zijkant van de kofferruimte, enz...
Als je het deksel van de zekeringskast eraf haalt staat in de binnenkant normaal gezien wel een sticker met de functies van de zekeringen. Gewoon de juiste uitzoeken dan.
Comment
Comment