Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
    Dit is exact hoe ik een GT3 zou bestellen!

Comment

• Ik denk dat er hier veel zo zitten... tot de moment dat je de pen vastneemt om je handtekening te zetten. Eens zien hoeveel van de Riviera-aanhangers dan nog de ballen hebben om er effectief zoeen te bestellen.

Niet persoonlijk oppakken hé Fernand, 't is gewoon een algemene indruk, niet specifiek op jou bedoelt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
        Ik denk dat er hier veel zo zitten... tot de moment dat je de pen vastneemt om je handtekening te zetten. Eens zien hoeveel van de Riviera-aanhangers dan nog de ballen hebben om er effectief zoeen te bestellen.

Niet persoonlijk oppakken hé Fernand, 't is gewoon een algemene indruk, niet specifiek op jou bedoelt.
        Idd.

Zo'n mooie kleur vind ik het ook niet eigenlijk. Op een GT3 liefst aquablauw of 'saai' grijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
          Ik denk dat er hier veel zo zitten... tot de moment dat je de pen vastneemt om je handtekening te zetten. Eens zien hoeveel van de Riviera-aanhangers dan nog de ballen hebben om er effectief zoeen te bestellen.

In het leven moet je durven?
          Andere kleuren die ik nog op m'n GT3 zou willen zijn een donker groen of een bordeaux.
          Altijd dat muisgrijs, zwart of wit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
            30k is wel verdacht goedkoop voor een 996 4S, die hangen toch nog makkelijk rond de 40-50k met die kmstand ?
            Klopt. Nu waarschijnlijk koop ik er eentje via een Dealer in Duitsland. Qua garantie & prijs de beste vervhouding. En dat is +/- 40k
            U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
              Zalig filmpje van die blauwe GT3. Das de eerste keer dat ik een Duits autofilmpje volledig uitkijk
              Duitse autofilmpjes zijn de beste. Dat programma heet trouwens grip is veel van te vinden op youtube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                Duitse autofilmpjes zijn de beste. Dat programma heet trouwens grip is veel van te vinden op youtube.
                Fout, 't is een filmpje van DSF motor

Ik herinner me een filmpje van Grip over de nieuwe Turbo, in MExico blauw trouwens...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                  Fout, 't is een filmpje van DSF motor
                  Je hebt gelijk!

Das btw ook echt een leuk programma.

Comment

• Dik
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• mooie platen alex op je flickr vooral die nature shots zijn dope

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                        Dik
                        Mooi contrast tss RGB!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichten
                          mooie platen alex op je flickr vooral die nature shots zijn dope
                          Thx Mike!

Comment

• Drknauf, heb een paar foto's van je zien staan in Porsche-scene live. Knappe foto's!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                              Drknauf, heb een paar foto's van je zien staan in Porsche-scene live. Knappe foto's!
                              Same here. Heb abonnement op porsche-scene. Knap !

Comment

• foto shoot gedaan afgelopen maandag van PSH :

Comment

• Heerlijke foto man!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drknauf Bekijk Berichten
                                    foto shoot gedaan afgelopen maandag van PSH :

Fotoshoot, Nog meer pics?

Comment

• thanx mannen

deze laatste shot vd garage is ook waarschijnlijk voor in een magazine RS magazine,

ik heb er een aantal aangeleverd welke men gebruikt weet ik niet , das nog een verrassing

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
                                        Fotoshoot, Nog meer pics?

kan ik helaas niet maken jongens ik zou graag willen maar ze moeten nog in een magazine komen, die ene zien ze wel door de vingers hoop ik

Comment

• detail:

Comment

Working...
                                          X