Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heel knap, maar ik zou er de 3000 euro of hoeveel ist weer toch niet voor over hebben.

Comment

• Nog wat GT3 beauties

Cobalt

Last edited by ; 04/01/2010, 14:01.

Comment

• Comment

• Is dat diezelfde als van op de vorige blz ? Lijkt op deze foto's eerder Aqua Blue. Nu ja, blauwtinten lijken niet altijd even makkelijk te fotograferen.

@ fuel : Cobalt staat niet meer in de optielijst, die moet je nu als "kleur op staal" vragen, da's wel wat meer dan 3000 euro...

Comment

• edit tuurbo beat me to it.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
              Is dat diezelfde als van op de vorige blz ? Lijkt op deze foto's eerder Aqua Blue. Nu ja, blauwtinten lijken niet altijd even makkelijk te fotograferen.

@ fuel : Cobalt staat niet meer in de optielijst, die moet je nu als "kleur op staal" vragen, da's wel wat meer dan 3000 euro...
              Is dezelfde, Cobalt dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                Oftewel, zot zijn doet geen zeer.

Comment

• Die blauwtinten zijn magnifiek op foto maar IRL valt dat toch neig tegen vind ik. In het donkergrijs is ie pakken mooier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                    Die blauwtinten zijn magnifiek op foto maar IRL valt dat toch neig tegen vind ik. In het donkergrijs is ie pakken mooier.
                    grijs is geen kleur voor een GT3

Comment

• LOL

Volgens een aantal idioten misschien

Comment

Die blauwtinten zijn magnifiek op foto maar IRL valt dat toch neig tegen vind ik. In het donkergrijs is ie pakken mooier.
                        Toch wel neig beter dan grijs met een blauwe tint in, genre Atlas grijs, imo

Comment

• Gewoon plain zilvergrijs

Comment

• de mk1 wel, de mk2 staat er een pak minder mee imho

Comment

nee nee blauw is in het echt ook schoon vooral als zonneke erop schijnt. nen blauwen 997 turbo cabrio enige nadeel is dat die altijd mooi gewassen en gewaxt moet staan of is inderdaad minder schoon

Comment

• Comment

• Iets te weinig kanarie maar komt misschien door de dauw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                                    nee nee blauw is in het echt ook schoon vooral als zonneke erop schijnt. nen blauwen 997 turbo cabrio enige nadeel is dat die altijd mooi gewassen en gewaxt moet staan of is inderdaad minder schoon
                                    dat is zo mogelijk nog erger bij een witte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      grijs is geen kleur voor een GT3
                                      Dit is toch niet slecht volgens mij:

Comment

• Die is niet lang voor de mijne ingeschreven, ik heb BCT.

Spijtig genoeg is die van mij verre van een Porsche Al vallen ze binnekort wel binnen dezelfde groep

Dit alles slechts ter informatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                          Dit is toch niet slecht volgens mij:

Absoluut. Magnifiek. Mooiste Porsche by far in die kleur.

Comment

Working...
                                          X