Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat een magistrale kleur, toch. Op den duur "neem je genoegen" met aquablauw, "omdat het toch bijna hetzelfde" is, maar het is toch zo verdomde anders.
Vind ik niet. Zo'n auto koop je toch omdat je liefhebber bent? Zo'n auto zou ik kopen naar m'n volle goesting, en als ik m'n goesting niet vind in de kleuren die men aanbiedt, dan vind ik een meerprijs van 2% eigenlijk erg goed doenbaar om 'm dan in de kleur te hebben die wél helemaal m'n goesting is.
Oké, de discussie combalt-aqua is nu wel een moeilijke, ik vermoed dat ik ook niet met zekerheid zou kunnen zeggen welke van de twee het is als je me b.v. een motorkap toont in één van de twee kleuren. Maar misschien toch wel, en ik weet in ieder geval dat ik niet dezelfde "wow-feeling" heb als ik een aqua exemplaar zie dan bij een cobalt exemplaar.
WHAT WHERE THEY SMOKING toen ze beslisten die wielkasverbreders met zichtbare vijzen vast te zetten
Ik vind dat gigantisch knap. Altijd gevonden.
Los daarvan : de reden waarom dat zo is, is nochtans verrassend simpel. Dat men 't item ongewijzigd van 't circuit naar de homologatiemodellen liet doorstromen, vind ik super.
Vind ik niet. Zo'n auto koop je toch omdat je liefhebber bent? Zo'n auto zou ik kopen naar m'n volle goesting, en als ik m'n goesting niet vind in de kleuren die men aanbiedt, dan vind ik een meerprijs van 2% eigenlijk erg goed doenbaar om 'm dan in de kleur te hebben die wél helemaal m'n goesting is.
Ik vind het idee van optieprijzen uit te drukken in % van de aankoopprijs van de auto nogal bizar. Omdat een auto 120K euro kost is 3000+€ voor een kleur ineens niet veel geld meer?
En het is nog een pak meer als het paint-to-sample is
Mwah. 't Is en blijft ne, met zichtbare vijzen, opgeblazen kever (waar quasi den helft van den tijd niet mee te rijden valt).
275 ton ... ik zou er toch iets anders mee kopen zelle. Ferrari 458 Italia ofzo?
Mwah. 't Is en blijft ne, met zichtbare vijzen, opgeblazen kever (waar quasi den helft van den tijd niet mee te rijden valt).
275 ton ... ik zou er toch iets anders mee kopen zelle. Ferrari 458 Italia ofzo?
Comment