Oorspronkelijk geplaatst door flupke73
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenOk, had ik geen idee van. Te weinig tijd momenteel om de topics te doorbladeren. Als Porsche die 400 euro niet in mijne nek had gekapt dan had ik nu wat minder kunnen werken en wat meer tijd gehad om de posts beter te doorzoeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenOk, had ik geen idee van. Te weinig tijd momenteel om de topics te doorbladeren. Als Porsche die 400 euro niet in mijne nek had gekapt dan had ik nu wat minder kunnen werken en wat meer tijd gehad om de posts beter te doorzoeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDamn, weer een kwartier langer werken vandaag voor Rami
Comment
-
Dat is inderdaad degoutant, zij maken een fout en de klant mag blij zijn dat ze er maar "voor een deel" moeten voor opdraaien. Ze doen precies alsof het niks is voor mensen die met een Porsche rijden, terwijl het toch veel geld is voor iets waar je niets kan aan doen. Maar waarom zou je daardoor geen nieuwe Porsche meer willen kopen? Als je dat merk graag hebt kan je het toch niet puur uit principe negeren om dan in een auto te gaan rijden die je minder graag hebt?
Comment
-
Ik heb geen wagen die ik minder graag heb hoor
Ik was het 911-concept al enige tijd beu en dat was de reden waarom hij buitengegaan is.
Nu het is ook niet het eerste dat ik met hen voorheb. En dan nog, als het op principes aankomt ben ik ne vieze (om het in gTa-stijl uit te drukken).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenNu het is ook niet het eerste dat ik met hen voorheb. En dan nog, als het op principes aankomt ben ik ne vieze (om het in gTa-stijl uit te drukken).
Was het bij Porsche antw ook niet zo ivm een kinderstoeltje ? vertelde Dixie me toch
Zo is het bij ons ook gegaan bij Lexus, om maar een voorbeeld te geven. Dat een garage als hun zich voor zo een "kleine" som geld laten kennen...2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Dat is echt zielig voor een merk als Porsche en zelfs onbegrijpelijk. Ik begrijp je reactie perfect, ik zou hetzelfde reageren.
Zou dat soms niet op zich nemen. Ik denk kan me niet inbeelden dat ze dit aanrekenen als je zien als goede klant.......
Soit als ze het mij zouden lappen is het ook bye bye.....
Comment
-
Goed dat de tekst zelf hier eens gepost is.
Op het eerste zicht heeft Porsche dat slim aangepakt (voor henzelf) !
Bij een gebrek moeten ze kosteloos herstellen of vervangen, maar dan moet je in dezelfde toestand worden teruggeplaatst. In dit geval zou dit betekenen dat ze een "goede" batterij plaatsen, en 't probleem is opgelost.
Hier stellen ze het voor alsof je sowieso een ander systeem "moet" of "kunt" laten plaatsen, wat dan een soort upgrade zou zijn, en niet een vervanging door exact hetzelfde systeem, waarvoor ze wettelijk gezien natuurlijk wel centen kunnen vragen.
Oplossing lijkt mij dan ook om aan te dringen op behoud van je huidig satellietsysteem met vervanging van de batterij, dit alles kosteloos
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenGoed dat de tekst zelf hier eens gepost is.
Op het eerste zicht heeft Porsche dat slim aangepakt (voor henzelf) !
Bij een gebrek moeten ze kosteloos herstellen of vervangen, maar dan moet je in dezelfde toestand worden teruggeplaatst. In dit geval zou dit betekenen dat ze een "goede" batterij plaatsen, en 't probleem is opgelost.
Hier stellen ze het voor alsof je sowieso een ander systeem "moet" of "kunt" laten plaatsen, wat dan een soort upgrade zou zijn, en niet een vervanging door exact hetzelfde systeem, waarvoor ze wettelijk gezien natuurlijk wel centen kunnen vragen.
Oplossing lijkt mij dan ook om aan te dringen op behoud van je huidig satellietsysteem met vervanging van de batterij, dit alles kosteloos
Inderdaad, toch iemand die het begrepen heeft ! Porsche bekijkt dit inderdaad "slim". Moest ik baas zijn zou ik net hetzelfde communiceren naar de klanten en afwachten wie "bijt" en wie wil praten....
Ik meen trouwens te lezen dat er een volle garantie telt voor systemen jonger dan 24 maanden...
Je kan inderdaad een vervanging vragen van de batterij...en trouwens, ik verschiet ervan dat sommigen hierover jammeren; we hebben toch een mondje om te praten en te onderhandelen ? Eenieder die een beetje kan onderhandelen loopt hier toch zo mee weg ?
Hallo, ik ben al 25 jaar zelfstandig en godganse dagen is het geven en nemen en vooral durven onderhandelen..... !
Amai, wat een anti climax als dit als "nieuws" bedoeld was...
Sportieve Porsche groeten
Een goede tip : onderhandel stevig met uw verzekeraar omtrent het "vereiste" alarm voor de diefstaldekking. Ga desnoods praten met andere verzekeraars of vraag het aan uw makelaar dit te doen. Ze eisen niet allemaal dat satteliet gedoe....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIk droomde daar ook van (welke fietsende Vlaamse jongen niet eigenlijk ?), maar jij hebt effectief een kans (hoe groot die is, tja)
Hoe groot die is, zal ik je rond mei-juni nog eens laten weten
Knap filmpje
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMisschien een truukje van Porsche om het af te wimpelen op de distributeurs/concessiehouders? Die gaan uiteraard een effort doen om de klanten te behouden, en nemen de kosten evtl op zich?
Gokje hoor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk BerichtenInderdaad, toch iemand die het begrepen heeft ! Porsche bekijkt dit inderdaad "slim". Moest ik baas zijn zou ik net hetzelfde communiceren naar de klanten en afwachten wie "bijt" en wie wil praten....
Ik meen trouwens te lezen dat er een volle garantie telt voor systemen jonger dan 24 maanden...
Je kan inderdaad een vervanging vragen van de batterij...en trouwens, ik verschiet ervan dat sommigen hierover jammeren; we hebben toch een mondje om te praten en te onderhandelen ? Eenieder die een beetje kan onderhandelen loopt hier toch zo mee weg ?
Hallo, ik ben al 25 jaar zelfstandig en godganse dagen is het geven en nemen en vooral durven onderhandelen..... !
Amai, wat een anti climax als dit als "nieuws" bedoeld was...
Sportieve Porsche groeten
Een goede tip : onderhandel stevig met uw verzekeraar omtrent het "vereiste" alarm voor de diefstaldekking. Ga desnoods praten met andere verzekeraars of vraag het aan uw makelaar dit te doen. Ze eisen niet allemaal dat satteliet gedoe....
Het gaat hier niet over het feit hoe IK dit opgelost heb (dat was dan ook de reden waarom ik persoonlijk gewacht heb om het te posten) maar wel over het feit dat Porsche zulke praktijken toepast.
Oh, en de vervanging van die battery kost je 399 euro by the way.
Comment
Comment