Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik denk dat jouw gokje kort bij de waarheid ligt......en mogelijk doen ze dit zelfs om de erkende concessies te ondersteunen (en hebben ze met die concessies een deal over de kosten). Niet mooi, maar het zou me wel niet verwonderen, gezien de massa Porsches via "andere" kanalen.
Die Porsches via andere kanalen kunnen dan ook uitgerust zijn met een ander merk van CJ2
Compleet maar dan ook COMPLEET naast de kwestie! Mensen die op die manier zaken doen zijn in mijn ogen charlatans en gun ik geen 2de blik.
Het gaat hier niet over het feit hoe IK dit opgelost heb (dat was dan ook de reden waarom ik persoonlijk gewacht heb om het te posten) maar wel over het feit dat Porsche zulke praktijken toepast.
Oh, en de vervanging van die battery kost je 399 euro by the way.
Rangelove sturen ze zelfs de factuur van zijn onderhoud niet, wat een aardig merk daar
Oh, en de vervanging van die battery kost je 399 euro by the way.
Ah, wat is 399 euro voor een "Lamborghini guy" Mijn buurman zijn vrouwke verbruikt een stuk meer in batterijen om haar ouderwetse tarzan draaiende te houden
Ah, wat is 399 euro voor een "Lamborghini guy" Mijn buurman zijn vrouwke verbruikt een stuk meer in batterijen om haar ouderwetse tarzan draaiende te houden
Net zoals voor iedereen, exact 1 Euro minder dan 400.
(domme posts counteren met een andere domme post)
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Ah, wat is 399 euro voor een "Lamborghini guy" Mijn buurman zijn vrouwke verbruikt een stuk meer in batterijen om haar ouderwetse tarzan draaiende te houden
Daar gaat het toch niet om?
Het gaat om het feit dat Porsche op die manier geld uit zijn klanten probeert te slaan, ook al kijkt de meerderheid van die klanten niet op 400 euro meer of minder. 'T is het principe, bij Porsche mag je wel wat service verwachten. En als ze u dan zo int zak zetten... Ik zou ook niet content zijn.
Het gaat om het feit dat Porsche op die manier geld uit zijn klanten probeert te slaan, ook al kijkt de meerderheid van die klanten niet op 400 euro meer of minder. 'T is het principe, bij Porsche mag je wel wat service verwachten. En als ze u dan zo int zak zetten... Ik zou ook niet content zijn.
Lees even opnieuw en kom tot de vaststelling dat ge herhaalt wat ik zeg.
Bernie doet alsof 400€ mag afgetroggeld worden van iemand die ook Lambo rijdt.
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Ah, wat is 399 euro voor een "Lamborghini guy" Mijn buurman zijn vrouwke verbruikt een stuk meer in batterijen om haar ouderwetse tarzan draaiende te houden
iemand rippen doet ge subtiel, bv met opties, dan krijgt ge nog iets terug al is het maar een ml verf. Zo 400 vragen gaat er toch wat over.
Het gaat hier niet over het feit hoe IK dit opgelost heb (dat was dan ook de reden waarom ik persoonlijk gewacht heb om het te posten) maar wel over het feit dat Porsche zulke praktijken toepast.
Kijk, uiteraard kan ik je volgen in je reactie en ik begrijp je zienswijze enigzins en natuurlijk is dit zwaar overdreven opportunisme van Porsche....maar denk je echt dat ze bij pakweg Mitsubishi of Nissan of Renault zoveel anders zijn ? Er zitten er overal met boter op het hoofd....
In hoeverre heeft dit iets met Porsche te maken? Dan wel met D'Ieteren en dus ook met Volkswagen, Audi, Seat, Skoda, Bentley, Lamborghini, Bugatti, Porsche en Yamaha?
iemand rippen doet ge subtiel, bv met opties, dan krijgt ge nog iets terug al is het maar een ml verf. Zo 400 vragen gaat er toch wat over.
Jaja tis al goed jongens, natuurlijk zou IK mij zomaar geen 399 euro laten afdoen (en Rami blijkbaar ook niet), en natuurlijk speelt het geen rol of je nu een lambo hebt of niet of tien lambo's, mij gaat het gewoon over het feit dat deze strategie van Porsche niet anders is dan de strategie van veel andere merken...en dus daarom vind ik het geen schokkend nieuws....en btw...ze proberen subtiel te doen door een eigen commerciële tussenkomst van 70 % te vemelden of ze erin slagen is iets anders....enz...enz..blabla... geeuw
400 euro per klant die dit heeft om een hele hoop klanten tevreden te houden is goeie service en betere marketing dan al die filmkes en reclame bullshit imo
Kijk, uiteraard kan ik je volgen in je reactie en ik begrijp je zienswijze enigzins en natuurlijk is dit zwaar overdreven opportunisme van Porsche....maar denk je echt dat ze bij pakweg Mitsubishi of Nissan of Renault zoveel anders zijn ? Er zitten er overal met boter op het hoofd....
Tuurlijk gebeurt dit overal. Er worden ook bvb mensen kapot gemaakt over de gehele aardkloot. Wordt het daarom meer aanvaardbaar?
In hoeverre heeft dit iets met Porsche te maken? Dan wel met D'Ieteren en dus ook met Volkswagen, Audi, Seat, Skoda, Bentley, Lamborghini, Bugatti, Porsche en Yamaha?
Voor mij persoonlijk heeft dit met Porsche te maken aangezien de brief van Porsche Import is gekomen. Als ze mij dit zouden lappen bij Lambo gaat Sint-Stevens-Woluwe te klein zijn.
Slechte vergelijking, al begrijp ik wel wat je bedoelt......Mensen kapotmaken is nog steeds niet hetzelfde als klanten 399.- euros (proberen) te laten lammeren. Je bent er toch niet kapot van hoop ik ?
Slechte vergelijking, al begrijp ik wel wat je bedoelt......Mensen kapotmaken is nog steeds niet hetzelfde als klanten 399.- euros (proberen) te laten lammeren. Je bent er toch niet kapot van hoop ik ?
Beide zijn onaanvaardbaar dus de vergelijking is ok.
Kapot ben ik er niet van. Een klant minder hebben ze erdoor. Daar gaan ze ook niet wakker van liggen. Maar het is het principe dat telt.
Comment