Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Knap maar ik zou het vanzeleven ni moeten hebben.
    Ikke wel
    Liefst eentje uit mijn geboortejaar en een zwarte zoals deze op de foto.

Maar we hebben hier al 3 auto's en bij gebrek aan stalling voor zo'n oudje zal 't wel bij dromen blijven.

Anderzijds : veel kms zou ik daar jaarlijks niet mee doen vrees ik en dan is 't maar de vraag of het "hebben" zoveel geld moet kosten.

Comment

• Zo'n oudje is mooi om te zien en geeft me bij momenten een nostalgisch gevoel....maar als je de luxe, de wegligging, het comfort en de prestaties van een hedendaagse Porsche gewoon bent....zal het snel bij kijken blijven vrees ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BernieDC Bekijk Berichten
        ....zal het snel bij kijken blijven vrees ik
        Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
        Ikke wel
        Liefst eentje uit mijn geboortejaar en een zwarte zoals deze op de foto.

Maar we hebben hier al 3 auto's en bij gebrek aan stalling voor zo'n oudje zal 't wel bij dromen blijven.

Anderzijds : veel kms zou ik daar jaarlijks niet mee doen vrees ik
        .. precies!

1 uit het geboortejaar geparkeerd achter het bankstel in de living (stalling opgelost ). Alleen maar om heen te kijken (aangezien het rijden inderdaad niet van deze tijd is) ..

helaas .. de euromillions zijn weer niet gevallen.

Comment

• Dit blijft toch ook echt een schot in de roos van Porsche imo

Comment

• Dynamisch ook 't schijnt...

Gilles => Kopen!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

Waanzinnig mooi!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                Dynamisch ook 't schijnt...

Gilles => Kopen!!
                Daar zie ik mij rond Monaco wel de Col de la Turbie mee doen of zo, maar hier in België verkies ik in dezelfde prijsklasse zeker een Cayman S !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                  Daar zie ik mij rond Monaco wel de Col de la Turbie mee doen of zo, maar hier in België verkies ik in dezelfde prijsklasse zeker een Cayman S !
                  Een veel rationelere keuze...

Comment

• Het weer hier alleen al maakt dat ge een beetje gek moet zijn om zoiets te kopen, of het moet echt zuiver als cabrio dienen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                      Sowieso, dat heeft weinig bestaansreden bij ons, maar in 't zuiden lijkt me dat echt een leuke keuze.

Comment

Gilles => Kopen!!
                        Gij geeft precies graag andere mensen hun Porsche-geld uit he?

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                        Sowieso, dat heeft weinig bestaansreden bij ons, maar in 't zuiden lijkt me dat echt een leuke keuze.
                        Gilles => Verhuizen!!

Comment

• Ergens kort bij monza lijkt mij ideaal

Comment

Gij geeft precies graag andere mensen hun Porsche-geld uit he?
                            Ik hoop stiekem dat hier wat headhunters 't forum uitpluizen en ik op termijn ga opvallen als potentieel sales-booster...

Comment

Gilles => Kopen!!
                              Rijdt dat anders dan een gewone Boxster S? Dacht dat zoiets een zuiver showmodelletje was met 10 extra pk en een lelijk dak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                Rijdt dat anders dan een gewone Boxster S? Dacht dat zoiets een zuiver showmodelletje was met 10 extra pk en een lelijk dak
                                Scherper en levendiger, "de meest alerte middenmotor-Porsche". Da's mijn ondervinding niet hé, maar da's zowat de consensus als je erover leest.
                                Hij heeft ook geen PASM en van die zaken hé, hardere conventionele ophanging, dikkere ARB's, ... Het is wel iets meer dan gewoon een marketingmodelletje.

En een pak mooier dan 't origineel vind ik.
                                Last edited by ; 13/01/2010, 14:51.

Comment

Ik hoop stiekem dat hier wat headhunters 't forum uitpluizen en ik op termijn ga opvallen als potentieel sales-booster...
                                  veel succes hebt ge tot nu toe anders nog ni geboekt

Comment

veel succes hebt ge tot nu toe anders nog ni geboekt
                                    Ze weten dat ik nog niet beschikbaar ben...

Comment

Scherper en levendiger, "de meest alerte middenmotor-Porsche". Da's mijn ondervinding niet hé, maar da's zowat de consensus als je erover leest.
                                      Hij heeft ook geen PASM en van die zaken hé, hardere conventionele ophanging, dikkere ARB's, ... Het is wel iets meer dan gewoon een marketingmodelletje.

En een pak mooier dan 't origineel vind ik.
                                      Das ook allemaal zo relatief he.
                                      Schroef een PSS9 onder je Boxster S en vergelijk dan eens.

Het kan gewoon niet zo fundamenteel verschillen.

Comment

Das ook allemaal zo relatief he.
                                        Schroef een PSS9 onder je Boxster S en vergelijk dan eens.

Het kan gewoon niet zo fundamenteel verschillen.
                                        Daarmee is 'ie nog niet lichter, knapper en krachtiger hé?

Comment

Daarmee is 'ie nog niet lichter, knapper en krachtiger hé?
                                          Krachtiger?
                                          LOL. Das puur motormarketingmanagement

Wat is er dan knapper aan? Het motordeksel? Al de rest kan je op een Boxster ook krijgen. De ophanging is ook de sportophanging die je als optie op hun modellen kunt aanvinken trouwens.

En de gewichtsbesparing komt ook door het verwijderen van comfort-onderdelen zoals radio en airco (die je dan nog als optie kunt pakken, go figure) en door die stoelen (die je op een Boxster ook kan krijgen).

Ik blijf er bij, het is een puur marketing-product van Porsche, krijg minder voor meer geld, en ik blijf het straf vinden dat zoveel mensen dat zo geweldig vinden. Dat bewijst dat hun marketing werkt

Moesten ze er nu een 3.8 hebben ingelegd met 380pk, al die opties die ze er hebben afgelaten ook aflaten (maar ze dan niet aanbieden op de optielijst) en er dikke remmen onder steken + sper, dan hadden ze in mijn ogen iets speciaals gemaakt.
                                          Last edited by ; 13/01/2010, 15:29.

Comment

Working...
                                          X