Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Enkele (slechte, i know, moet dringend een nieuwe pocketcamera aanschaffen) foto's van vorig weekend. Tripje naar Porsche museum.

Comment

• Duits..

Maar ook een tuningbedrijf in Japan, met (vooral watergekoelde) Porsches steeds in dezelfde stijl: street/trackdaywagens met brede wielkassen/grote spoilers/brede velgen.

En "Stella Artois"-opschriften
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Comment

• En van de Stuttgart dealer tegenover het museum:

Stonden zot veel bakken in die showroom.

Comment

• de matgrijze carreraGT stond er deze zomer al, ze geraken hem echt niet kwijt. Stond hij nog steeds 450k geprijsd?

Comment

• Heb niet gekeken. Ik vind dat echt een kakkleur op zo'n kar.

Comment

• Vet Matteo, da's een idee om daar na de examens eens langs te gaan!

@Daggie: Merci voor de pics, wat een presence!

Comment

• Had gedacht dat de Porsche beter ging presteren..

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                    Autosalon:

Meer foto's hier: http://www.daggie.be/?p=694

Is de GT3(RS) dan nog te krijgen? Dacht dat deze al uitverkocht waren?

Comment

• Die combinatie hierboven is toch wel echt de mottigste die je kan kiezen. We striping, weg rood en het is al een heel ander verhaal. Maak van dat smerige grijs meteor of carbon grey (of zelfs zwart) en het is een compleet ander verhaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                        Die combinatie hierboven is toch wel echt de mottigste die je kan kiezen. We striping, weg rood en het is al een heel ander verhaal. Maak van dat smerige grijs meteor of carbon grey (of zelfs zwart) en het is een compleet ander verhaal.
                        ² Ik vind 't ook afschuwelijk...

Nu deze kleur zonder striping en afwijkende kleuren, met zwarte velgen zo mss. nog cool kunnen zijn gok ik.

Wat is carbon grey trouwens? Een nieuwe kleur?

De .1 RS kleurschema's zijn ook opnieuw beschikbaar voor deze...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk Berichten
                          Is de GT3(RS) dan nog te krijgen? Dacht dat deze al uitverkocht waren?
                          Denk niet dat de 997 rs gelimiteerd was + deze is net nieuw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                            ² Ik vind 't ook afschuwelijk...

Nu deze kleur zonder striping en afwijkende kleuren, met zwarte velgen zo mss. nog cool kunnen zijn gok ik.

Wat is carbon grey trouwens? Een nieuwe kleur?

De .1 RS kleurschema's zijn ook opnieuw beschikbaar voor deze...
                            Ik vind het wel nog een redelijk mooie combo, alleen slaat het nergens op dat er maar aan 1 kant gt3 rs op de heupen staat. Als ze dat er nog af halen vind ik hem ok, de andere rode details mogen blijven.

Comment

• Carbon Grey is een pana kleur.

Comment

Die combinatie hierboven is toch wel echt de mottigste die je kan kiezen. We striping, weg rood en het is al een heel ander verhaal. Maak van dat smerige grijs meteor of carbon grey (of zelfs zwart) en het is een compleet ander verhaal.
                                Ikzelf ben ook niet wild van deze combinatie. In mijn ogen is de wagen zoveel mooier zonder dat schreewerig rood.
                                2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• wil daar de oranje zwart combo wel eens op zien

Comment

Carbon Grey is een pana kleur.
                                    En trekt op niks (wegens te bruin).

Comment

• een paar porsches daar zou niet mistaan:

linkje:

2015 BMW S1000R
                                      2010 Renault Clio RS Cup
                                      1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Zit in de garage even te wachten op laatste kleine exterieur aanpassingen. Kon niet laten deze even vast te leggen op foto....staat klaar voor afhaling.

Comment

• Fenomenale kont toch...

Comment

Working...
                                          X