Enkele (slechte, i know, moet dringend een nieuwe pocketcamera aanschaffen) foto's van vorig weekend. Tripje naar Porsche museum.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
Is de GT3(RS) dan nog te krijgen? Dacht dat deze al uitverkocht waren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDie combinatie hierboven is toch wel echt de mottigste die je kan kiezen. We striping, weg rood en het is al een heel ander verhaal. Maak van dat smerige grijs meteor of carbon grey (of zelfs zwart) en het is een compleet ander verhaal.
Nu deze kleur zonder striping en afwijkende kleuren, met zwarte velgen zo mss. nog cool kunnen zijn gok ik.
Wat is carbon grey trouwens? Een nieuwe kleur?
De .1 RS kleurschema's zijn ook opnieuw beschikbaar voor deze...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk BerichtenIs de GT3(RS) dan nog te krijgen? Dacht dat deze al uitverkocht waren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten² Ik vind 't ook afschuwelijk...
Nu deze kleur zonder striping en afwijkende kleuren, met zwarte velgen zo mss. nog cool kunnen zijn gok ik.
Wat is carbon grey trouwens? Een nieuwe kleur?
De .1 RS kleurschema's zijn ook opnieuw beschikbaar voor deze...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDie combinatie hierboven is toch wel echt de mottigste die je kan kiezen. We striping, weg rood en het is al een heel ander verhaal. Maak van dat smerige grijs meteor of carbon grey (of zelfs zwart) en het is een compleet ander verhaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenCarbon Grey is een pana kleur.
Comment
-
2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
Comment