Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar ook een tuningbedrijf in Japan, met (vooral watergekoelde) Porsches steeds in dezelfde stijl: street/trackdaywagens met brede wielkassen/grote spoilers/brede velgen.
En "Stella Artois"-opschriften
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Die combinatie hierboven is toch wel echt de mottigste die je kan kiezen. We striping, weg rood en het is al een heel ander verhaal. Maak van dat smerige grijs meteor of carbon grey (of zelfs zwart) en het is een compleet ander verhaal.
Die combinatie hierboven is toch wel echt de mottigste die je kan kiezen. We striping, weg rood en het is al een heel ander verhaal. Maak van dat smerige grijs meteor of carbon grey (of zelfs zwart) en het is een compleet ander verhaal.
² Ik vind 't ook afschuwelijk...
Nu deze kleur zonder striping en afwijkende kleuren, met zwarte velgen zo mss. nog cool kunnen zijn gok ik.
Wat is carbon grey trouwens? Een nieuwe kleur?
De .1 RS kleurschema's zijn ook opnieuw beschikbaar voor deze...
Nu deze kleur zonder striping en afwijkende kleuren, met zwarte velgen zo mss. nog cool kunnen zijn gok ik.
Wat is carbon grey trouwens? Een nieuwe kleur?
De .1 RS kleurschema's zijn ook opnieuw beschikbaar voor deze...
Ik vind het wel nog een redelijk mooie combo, alleen slaat het nergens op dat er maar aan 1 kant gt3 rs op de heupen staat. Als ze dat er nog af halen vind ik hem ok, de andere rode details mogen blijven.
Ikzelf ben ook niet wild van deze combinatie. In mijn ogen is de wagen zoveel mooier zonder dat schreewerig rood.
Zit in de garage even te wachten op laatste kleine exterieur aanpassingen. Kon niet laten deze even vast te leggen op foto....staat klaar voor afhaling.
Comment