Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
    Fak dit is echt móddervet. Waarom heeft Porker zich zoiets niet aangeschaft?

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten

Fenomenaal !
    Stilaan begin ik'm ook echt te smaken

Comment

• Ik vind 'm fantastisch

Comment

• Wel druk met die typeaanduiding, beter die 911 eraf gelaten imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
          Fak dit is echt móddervet. Waarom heeft Porker zich zoiets niet aangeschaft?
          Vind eens eentje met M030-pakket die betaalbaar is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
            Damn, de nieuwe GT3-R...
            Die velgen zijn subliem, centerlock zijnde moet dat op de straatversie ook passen, vermoed ik? Tuur, wat dacht je van een trackday-velg op je RS? 't is 18", dus ongelooflijk cheap aan bandjes, ik spaar je weer geld uit op termijn!
            Niet opgeven hé Porker

Comment

• Sport Classic

Comment

Mijn repliek is even blind als de jouwe...

"Je gaat van 4WD naar 2WD, je gaat achteruit qua comfort, je verliest 2 zitplaatsen en ze gaan nog wat besparen op isolatie.

LOL "

Ik zie het u zo typen moest je anti-GT3 zijn.
                We zullen het er eens over hebben volgende keer ik je tegenkom ofzo.

Comment

• Mét een pintje!

Comment

• Comment

• Cornelis gaat bij de politie => Flornelis!

Comment

• Geef mij ook is een glas whisky frènk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                          Sport Classic
                          +1. Wat een kar. We need more pics!

Comment

• http://www.autojunk.nl/2009/09/porsc...-sport-classic (kijk hier voor onderstaand filmpje)

Comment

Vind eens eentje met M030-pakket die betaalbaar is?

Comment

• Die SC is fenomenaal.

Normaal moeten er binnenkort enkele exemplaren voor m'n ogen verschijnen. Ik ben echt zotbenieuwd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                  Die SC is fenomenaal.

Normaal moeten er binnenkort enkele exemplaren voor m'n ogen verschijnen. Ik ben echt zotbenieuwd.
                                  Prachtig hé... Enig idee hoeveel er naar België komen?

Wanneer worden de eerste RS' in ontvangst genomen?

Comment

• Ik dacht dat wij er een stuk of 4 verkocht hebben. Hoeveel totaal in BE weet ik niet.

RS'en weet ik niets van.

Weet wel dat er ook een aantal Boxter Spyders besteld zijn. Ook wel benieuwd naar.

Comment

• @matteus wie bedoel jij met "wij"? werk jij in een porsche zaak?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                                        @matteus wie bedoel jij met "wij"? werk jij in een porsche zaak?
                                        Matteus werkt inderdaad bij RS motors dacht ik
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                          Matteus werkt inderdaad bij RS motors dacht ik
                                          Carrera Motors.

Comment

Working...
                                          X