Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijn nieuwe achtergrondje (zonder auto 55 dingie wel)
En mensen, stop eens over dat fucking overpriced. Er zijn er maar 250 stuks van, en dit is gewoon een icoon
Porschisten Porsche. Ik heb hem al eens in het echt gezien en gotta say, it keeps getting better and better!
Mijn nieuwe achtergrondje (zonder auto 55 dingie wel)
En mensen, stop eens over dat fucking overpriced. Er zijn er maar 250 stuks van, en dit is gewoon een icoon Porschisten Porsche. Ik heb hem al eens in het echt gezien en gotta say, it keeps getting better and better!
Neenee, Idioten Porsche is een betere verwoording. Hoe "cool" ie ook mag zijn dat ding is nu, en zal nooit, zijn geld waard zijn.
Neenee, Idioten Porsche is een betere verwoording. Hoe "cool" ie ook mag zijn dat ding is nu, en zal nooit, zijn geld waard zijn.
Dien toerenteller is wel proper.
Ik onderschrijf volledig voor dat budget koop ik een totaal andere Porsche, sorry. Ik wil waar voor mijn centen De nieuwe 911 Turbo en afgeleiden om maar iets te zeggen.
't was een 4S met PDK. Voelde eigenlijk aan als de S4 (V waarmee ik ooit een testrit deed. Vooral veel koppel onderin (deze is 4,8 tov een 4,2) en de motor valt precies dood boven de 4 à 5000 toeren
Ik schakelde manueel en reed eerst zoals met de RS4 (ver in de toeren gaan) maar toen ik bij 4000 toeren begon op te schakelen reed 'm een stuk vlotter. 'k Weet niet ik de juiste term gebruik, maar ik zou "toerenlui" willen gebruiken (tov toerengeil).
Maar : zo'n motor past echt wel goed bij de Panamera hoor
Dat is echt erg vreemd want alle Pana's waar ik al mee gereden heb zijn erg soepel en trekken stévig door tot aan de redline.
Het is wel zo dat de PDK in automaatstand uit zichzelf steeds erg vroeg opschakelt. Kan je wel lekker op koppelrijden. Ik denk dat ze dat vooral doen om de emissie's naar beneden te krijgen.
Maar die luiheid, dat is echt niet normaal. Zo'n motor sleurt echt stevig door tot 7000 toeren.
Heb dat nieuwe stuur met paddles even in de hand gehad op het autosalon, toch een hele vooruitgang op die knoppen in elk geval.
Wat ik niet wist is dat je met die knoppen ook achteraan het stuur kon werken, maar het blijft een beetje onhandig, aangezien ze zo dicht tegen het stuur zitten.
Comment