Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk denk van wel. Anders zou het er wel bij staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenzou porsche die stukken achteraf nog verkopen? zo verliest de SC toch veel van zijn klasse en "uniek zijn"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ramesoei, is daar een speciale reden voor?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenJa een nieuwe.
En nee ik denk dat niet, ik ben daar 110% zeker van
en voor je het vraagt: niet op een stockwagen maar gewoon samengesteld middels de configurator
Toch denk ik niet dat ik ooit een nieuwe Porsche koop hoor , als je ziet hoeveel verlies je daarmee doet na 1 jaar
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenNiet mis, maar een GT2 zie ik liever in het zwart.
Comment
-
Mijn vader heeft vandaag z'n handtekening gezet onder de bestelbon voor een Targa 4.
Levering is verwacht eind mei, begin juni.
Nu ongeduldig afwachten!!!
Er volgt nog wel een topic onder 'mijn auto' als het zover is...Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenMijn vader heeft vandaag z'n handtekening gezet onder de bestelbon voor een Targa 4.
Er volgt nog wel een topic onder 'mijn auto' als het zover is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenTarga is voor mij de beste keuze voor een daily elver. Jammer dat die steeds maar net voor de FL op de markt komt, anders wist ik het wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenMijn vader heeft vandaag z'n handtekening gezet onder de bestelbon voor een Targa 4.
Welke kleurencombi?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Targa
Mijn favo Porsche
Bavaria motors Kuurne heeft er 3 staan in okkasie .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenNice! Targa.
Welke kleurencombi?Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenBuitenkleur wordt Carrerawit en interieur in Cocoa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenBuitenkleur wordt Carrerawit en interieur in Cocoa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenDie blauwe targa op het autosalon het ook een lekker kleurtje
maar ik kan mij voorstellen dat een witte met cocoa-interieur ook een prachtig resultaat zal geven
Comment
Comment