Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
een GT3 996 valt toch al goe mee van prijs vind ik , en is toch wel ietsje exclusiever dan een gewone 996 .
naar het schijnt zijn die wel beenhard om te rijden ...
klopt dit , en wat zijn de andere grote nadelen/voordelen tegenover een gewone 911?
Die GT3 op mobile lijkt me wel interessant mits het bedrijf dat verkoopt te vertrouwen valt. Auto staat in Dubai en wordt geëxporteerd na volledige betaling!
996 GT3 + voordelen: Funfactor 100, je kan blijven leren met zo'n auto, very trackable, incognito racewagen, exclusief, dalen niet zo hard in prijs (relatief), ...
Die GT3 op mobile lijkt me wel interessant mits het bedrijf dat verkoopt te vertrouwen valt. Auto staat in Dubai en wordt geëxporteerd na volledige betaling!
Je moet u al niet afvragen of dit te vertrouwen is
µµ"I got a bit more info yesterday on the special model. The car will be called the Sport Classic and like c4c says is based upon a C2S but with a C4S widebody and a powerkit. The front and rear bumpers are modified and follow the GT3 styling whilst the tail spoiler pays hommage to the original 2.7RS. The wheels are a modern take on the Fuchs from the 70's. The price in the UK is going to be an eye watering £135k and not every dealer will get a car to sell."
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
een GT3 996 valt toch al goe mee van prijs vind ik , en is toch wel ietsje exclusiever dan een gewone 996 .
naar het schijnt zijn die wel beenhard om te rijden ...
En serieus gevaarlijk als ge ni weet waar ge mee bezig zijt
Comment