Ge kunt ook gewoon hard rijden. Ik denk dat het op de limiet rijden waarbij zo een auto gevaarlijk wordt bijna niet, of zelden gedaan wordt door de gemiddelde porsche/ gt3 rijder, en al zeker niet op straat.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PORSCHE Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenGe kunt ook gewoon hard rijden. Ik denk dat het op de limiet rijden waarbij zo een auto gevaarlijk wordt bijna niet, of zelden gedaan wordt door de gemiddelde porsche/ gt3 rijder, en al zeker niet op straat.
Als je dat hier zo leest rijd Toerke graag snel,dus.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDat is inderdaad wel vet.
Is dat TechArt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDit filmpje is hier al 27keer geplaatst fzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtendat noemen ze fotoshop naar aanleiding van de sport classic versie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenBlijft goed hè. Maar het was maar om aan te tonen dat een GT3 ook een limiet heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenIk zou eerder stellen dat 't de limiet van de chauffeur was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenGe kunt ook gewoon hard rijden. Ik denk dat het op de limiet rijden waarbij zo een auto gevaarlijk wordt bijna niet, of zelden gedaan wordt door de gemiddelde porsche/ gt3 rijder, en al zeker niet op straat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenYep. Nieuwe X51...
Is die combineerbaar met PDK en kan je nu al die échte schakelpaddles nemen voor je PDK?
Comment
Comment