Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PORSCHE Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ge kunt ook gewoon hard rijden. Ik denk dat het op de limiet rijden waarbij zo een auto gevaarlijk wordt bijna niet, of zelden gedaan wordt door de gemiddelde porsche/ gt3 rijder, en al zeker niet op straat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
      Ge kunt ook gewoon hard rijden. Ik denk dat het op de limiet rijden waarbij zo een auto gevaarlijk wordt bijna niet, of zelden gedaan wordt door de gemiddelde porsche/ gt3 rijder, en al zeker niet op straat.
      Juist daarom. Mss zit je plots aan de limiet zonder dat je het weet/beseft, en dan?
      Als je dat hier zo leest rijd Toerke graag snel,dus.
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Dit filmpje is hier al 27keer geplaatst fzo

Comment

• Jaaaaaa!! Ducktail! dikkere Carrera 2 uitlaten,body kit! powerkit damnnnnnn

Comment

• Papa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!

Comment

• 't is wel subliem!

Comment

• Dat is inderdaad wel vet.

Is dat TechArt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                    Dat is inderdaad wel vet.

Is dat TechArt?
                    dat noemen ze fotoshop naar aanleiding van de sport classic versie
                    wimoptiek.be op

Comment

• Porsche werkt aan moderne interpretatie 911 RS

Comment

• Ah. Ik dacht al dat het te verkrijgen was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                          Dit filmpje is hier al 27keer geplaatst fzo
                          Blijft goed hè. Maar het was maar om aan te tonen dat een GT3 ook een limiet heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                            dat noemen ze fotoshop naar aanleiding van de sport classic versie
                            Ik zou da zelf een slechte Photoshop noemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                              Blijft goed hè. Maar het was maar om aan te tonen dat een GT3 ook een limiet heeft.
                              Ik zou eerder stellen dat 't de limiet van de chauffeur was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                Ik zou eerder stellen dat 't de limiet van de chauffeur was.
                                Correct, de limiet van de bestuurder ligt in dit geval behoorlijk lager dan die van de auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                  Ge kunt ook gewoon hard rijden. Ik denk dat het op de limiet rijden waarbij zo een auto gevaarlijk wordt bijna niet, of zelden gedaan wordt door de gemiddelde porsche/ gt3 rijder, en al zeker niet op straat.
                                  Het probleem is dat hij ineens hard kan bijten, en je hebt de staat van het wegdek niet zelf in de hand.

Comment

• daarjuist nog eens een porsche samengesteld.
                                    kwist niet dat je als optie powerkit had vr de carrera s, tot 408 pk

Comment

• Yep. Nieuwe X51...

Is die combineerbaar met PDK en kan je nu al die échte schakelpaddles nemen voor je PDK?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                        Yep. Nieuwe X51...

Is die combineerbaar met PDK en kan je nu al die échte schakelpaddles nemen voor je PDK?
                                        is combineerbaar met pdk, de echte schakelpeddels weetk niets van

Comment

• Weet je de prijs nog?

Want X51 en PDK, zal niet goedkoop zijn.

Comment

Working...
                                          X